اهدای مدال افتخار دانشگاه هاروارد به بازیگر سیاهپوست آمریکایی

به گزارش مجله سرگرمی، دانشگاه معتبر هاروارد با اهدای مدال ویلیام دوبوآ از کوشش های کویین لطیفه در حوزه تاریخ و فرهنگ سیاهان تقدیر می نماید.

اهدای مدال افتخار دانشگاه هاروارد به بازیگر سیاهپوست آمریکایی

به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، لطیفه 49 ساله در دنیای موسیقی و سینما به ویژه بازیگری چهره ای سرشناس است. او یکی از هفت شخصیتی خواهد بود که روز 22 اکتبر سال جاری از دانشگاه آمریکایی هاروارد مدال ویلیام دوبوآ می گیرد. این مدال به یاد ویلیام ادوارد برگهارت دوبوآ، اندیشمند و نویسنده و فعال آمریکایی و از مخالفان سرسخت تبعیض نژادی علیه سیاهان آمریکا به چهره های برگزیده اهدا می گردد.

از دیگر برندگان مدال ویلیام دوبوآ در سال 2019 می توان به الیزابت الکساندر (شاعر و مدرس)، کری جیمز مارشال (هنرمند)، ریتا داو (شاعر) و شیلا جانسن (بنیانگذار تلویزیون بلک اینترتینمنت) اشاره نمود. پیش از این هم چهره هایی چون آوا دوورنی، ملودی هابسن، اریک هولدر، پم گریر و کالین کاپرنیک مدال افتخار دانشگاه هاروارد را دریافت نموده بودند.

دوبوآ در واقع نخستین دانشجوی سیاهپوست تاریخ بود که پیروز شد از دانشگاه هاروارد آمریکا درجه دکتری بگیرد و از این رو، یاد او با اهدای مدال به فعالان عرصه تاریخ و فرهنگ سیاهان گرامی داشته می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 52433

به "اهدای مدال افتخار دانشگاه هاروارد به بازیگر سیاهپوست آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای مدال افتخار دانشگاه هاروارد به بازیگر سیاهپوست آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید