بهره مندی 65 درصد خانوارها از طرح حمایت معیشتی

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم گفت: 335 هزارخانواره قمی درحال حاضریارانه دریافت می کنند که تاکنون 228 هزارخانوار از طرح جدید حمایت معیشتی بهره مند شده اند.

بهره مندی 65 درصد خانوارها از طرح حمایت معیشتی

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، مصطفی کاویانی با اشاره به شرایط افرادی که تاکنون وجهی به حسابشان واریز نشده است، گفت: اینگونه افراد می توانند از طریق کد دستوری *6369# و درج کد ملی سرپرست خانوار تقاضای خود را اعلام کنند.

کاویانی ادامه داد: 24 ساعت پس ار ارسال پیامک برای این افراد کد رهگیری ارسال می شود، پس از این مرحله افراد می توانند از فردا با ورود به سامانه hemayat.mcls.gov.ir درخواست خود را ثبت کنند که نتیجه نهایی مشمول بودن یا نبودن در طرح حمایت معیشتی در مدت 20 روز از طریق پیامک به آنان اعلام می شود.

وی افزود: حذف شدگان یارانه بگیر سال جاری هم پس از رفع مشکل اینترنت می توانند اعتراض خود را از طریق سامانه yaraneh 10 پیگیری کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم یادآورشد: افراد جاماندگان از ثبت نام یا حذف شدگان یارانه بگیر سال های گذشته هم از اول دی ماه می توانند در سامانه مذکور ثبت نام کنند، همچنین مردم از مراجعه حضوری به این اداره کل خودداری و سوالات خود را از طریق تلفن های 37777717 و 19 مطرح کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 61068

به "بهره مندی 65 درصد خانوارها از طرح حمایت معیشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره مندی 65 درصد خانوارها از طرح حمایت معیشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید