به زودی امکان نمایش گیم پلی بازی ها در پلی استور گوگل فراهم می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، اینطور که به نظر می رسد، گوگل میخواهد به زودی امکان نمایش گیم پلی بازی ها در پلی استور را در بخشی تحت عنوان Watch others play فراهم کند تا بدین ترتیب کاربران قبل از دانلود یک بازی، بتوانند ویدئوی گیم پلی دیگران را مشاهده نمایند.

به زودی امکان نمایش گیم پلی بازی ها در پلی استور گوگل فراهم می گردد

پیش تر در این ماه، گوگل در حال آزمایش فیلترهای جدیدی برای لیست برنامه های پلی استور بود که به کاربران اجازه می داد بر اساس امتیازات، Editors Choice (پیشنهاد سردبیر) و تازه ها (New)، انتخابات خود را برای یافتن برنامه مورد نظر محدود نمایند. این فروشگاه اما در نظر دارد ویژگی جدید دیگری را اضافه کند که قطعا برای گیمرها و آن دسته از کسانی که به طور کلی به تماشای گیم پلی بازی علاقه مند هستند و قبل از دانلود می خواهند از کیفیت و نحوه بازی اطلاعاتی کسب نمایند بسیار خبر خوبی است.

به گزارش وب سایت Android Police، بخش جدیدی به نام Watch others play (تماشای بازی دیگران) برای تعداد محدودی از کاربران در لیست بازی های گوگل پلی استور به نمایش درآمده است. این بخش شامل ویدیوهایی از گیم پلی بازی ها در یوتیوب بود که کاربر می توانست به تماشای آن ها بپردازد. حال دقیقا مشخص نیست با کلیک روی آیکون پخش، کاربر به صفحه یوتیوب راهنمایی می شد یا امکان تماشای آن به وسیله همان پلی استور فراهم بود. بدیهی است برای راحتی کاربران، گوگل باید گزینه دوم را مد نظر داشته باشد با این حال باز هم باید منتظر ماند و دید در آینده چه خبرهای بیشتری در این رابطه منتشر می گردد.

مشکل دانلود از گوگل پلی استور و 15 روش برای حل آن

طبق گفته های Android Police، گوگل می تواند با این کار، باعث تبلیغات کار شرکای استریمر و گیمر خود گردد که ویدئوی گیم پلی بازی را در یوتیوب منتشر می نمایند. حال اینکه آیا گوگل بخش ویدئو های پیشنهادی را به پلی استور اضافه می نماید یا خیر اصلا مشخص نیست و برای مطمئن شدن از آن باید چند روزی منتظر بمانیم.

پیش تر در این هفته، تعدادی از کاربران مشاهده کردند هنگام جستجو در اپلیکیشن اندرویدی YouTube، همراه با نمایش ویدیو، نتایجی از جستجوی گوگل هم (تحت عنوان Results from the web) به صورت پیشنهادی دریافت کردند. درست مانند Watch others play در پلی استور، نمایش نتایج از گوگل (Results from the web) هم برای تعداد محدودی از کابران مشاهده شد. اینطور که به نظر می رسد، گوگل میخواهد سرویس های عظیم خود را کاملا با یکدیگر یکپارچه و هماهنگ کند که البته اقدام بسیار خوبی هم خواهد بود.

نظر شما در رابطه با نمایش گیم پلی بازی ها در پلی استور چیست؟ تا چه حد افزودن بخشی برای تماشای گیم پلی می تواند برایتان موثر باشد؟

هر آنچه درباره دسترسی های اپلیکیشن در اندروید باید بدانید

منبع: androidcentral

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 94733

به "به زودی امکان نمایش گیم پلی بازی ها در پلی استور گوگل فراهم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به زودی امکان نمایش گیم پلی بازی ها در پلی استور گوگل فراهم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید