فراوری کاپشنی از جنس گیاهان وحشی

به گزارش مجله سرگرمی، برند Pangaia نخستین کت پافر را فراوری نموده که به جای پر طبیعی یا مصنوعی در آن از گل های خشک شده، استفاده شده است.

فراوری کاپشنی از جنس گیاهان وحشی

به گزارش، یک برند فراوری لباس، کت پافری فراوری نموده که داخل آن به جای پر طبیعی یا مصنوعی از ترکیب گل های وحشی خشک شده و نوعی آئروژل پلیمر زیستی استفاده شده است.

به نقل از نیواطلس، برند Pangaia نخستین کت پافر را فراوری نموده که به جای پر طبیعی یا مصنوعی در آن از گل های خشک شده، استفاده شده است.

10 سال طول کشیده تا محققان این شرکت ماده Flwrdwn را فراوری نمایند. این ماده گیاهی و کاملا تجزیه پذیر است که از گل های وحشی طبیعی و آئروژل پلیمر زیستی تهیه می گردد.

فراوری نماینده ادعا می نماید پافر تهیه شده با این ماده گرم و ضدآلرژی است و قابلیت تنفس دارد. علاوه بر آن در فراوری لباس به حیوانات آسیبی نرسیده است.

این برند در بیانیه ای شرح داده است: ما یک فناوری گیاهی جدید ابداع کردیم. این فناوری ترکیب طبیعت با علم است تا گزینه های انتخابی در صنعت مد را تغییر و افزایش دهیم. این فناوری طی 10 سال تحقیق مداوم در آزمایشگاه فراوری شده است.

البته این پافر ها 100 درصد بدون پلاستیک نیستند، زیرا لایی و رویی کت از نایلون و پلیستر بازیافتی تهیه می گردد، اما به نظر می رسد فراوری این لباس گامی مهم در جهت حفظ محیط زیست است.

قیمت پایه پافر مذکور از 550 دلار آغاز می گردد.

منبع : مهر

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 63611

به "فراوری کاپشنی از جنس گیاهان وحشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری کاپشنی از جنس گیاهان وحشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید