جدیدترین محصول ویژه گیمرهای موبایلی معرفی گردید ، سازگار با انواع گوشی ، دارای بلوتوث ، ضد آب و گرد و غبار

به گزارش مجله سرگرمی، دسته های بازی هوشمند مخصوص بازی های ماجرایی انواع و اقسام مختلفی دارند. اما اگر یک دسته بازی مختص گوشی های هوشمند باشد نظر شما چیست؟

جدیدترین محصول ویژه گیمرهای موبایلی معرفی گردید ، سازگار با انواع گوشی ، دارای بلوتوث ، ضد آب و گرد و غبار

به گزارش خبرنگاران به نقل از گجت فلاو، دسته های بازی هوشمند موسوم بهDOOGEE S70 Rugged Gaming نوعی منحصر به فرد از محصولات بازی هستند.

برای استفاده از این دسته ها تنها کافیست گوشی هوشمند خود را در بخش داخلی این محصول قرار داده و به حرفه ای ترین شکل ممکن بازی کنید.

این دسته های هوشمند ضد گرد و غبار و ضد آب هستند و نصبت به ضربه نیز از مقاومت قابل قبولی برخوردارند. جالب است بدانید با یاری خاصیت ضد آب IP68، می توانید گوشی هوشمند خود را تا 24 ساعت در عمق 1.5 متری زیر آب بهره ببرید. به این محصول در برابر فشار آب نیز مقاوم است و در دمای تا 80 درجه نیز کار می نماید.

افزون بر این کاربران می توانند از طریق یک بلوتوث ساده نیز از این محصول استفاده نمایند و از گوشی خود به نوان کنسول بازی یاری بگیرند.

سیستم خنک نماینده چند لایه سی پی یو این محصول تلفن شما را خنک نگه می دارد و باتری آن نیز عمری طولانی دارد. قیمت این دستگا 289 دلار است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: انتخاب
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3652

به "جدیدترین محصول ویژه گیمرهای موبایلی معرفی گردید ، سازگار با انواع گوشی ، دارای بلوتوث ، ضد آب و گرد و غبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین محصول ویژه گیمرهای موبایلی معرفی گردید ، سازگار با انواع گوشی ، دارای بلوتوث ، ضد آب و گرد و غبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید