جشنواره های فجر نماد هنر ایران است

به گزارش مجله سرگرمی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنر ایرانی ارتباط وسیع و عمیقی با مردم داشته و جشنواره های فجر نیز نماد هنر ایران بودند و این را در فضای این دهه نشان خواهند داد.

جشنواره های فجر نماد هنر ایران است

به گزارش از ، سید عباس صالحی در حاشیه غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای زاهدان در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان حرم در آستانه دهه فجر گفت: امروز و فردا در سیستان و بلوچستان برنامه های مختلفی داریم که یکی از آن ها اختتامیه شعر فجر است.

او ادامه داد: امسال با توجه به سیلابی که در جنوب سیستان و بلوچستان رخ داد علاقه هنرمندان کشور بود که به نوعی جشنواره های فجر را با بحث سیل در جنوب این استان مرتبط و علاقه قلبی خود را عرضه کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اختتامیه جشنواره شعر فجر را در سیستان و بلوچستان داریم همچنین برنامه های مختلف جشنواره های فجر، سینما، موسیقی، تئاتر و مجموعه های دیگر به نحوی با این استان ارتباط پیدا کردند.

وی بیان نمود: خوشبختانه در سفر قبلی که به سیستان و بلوچستان داشتیم برنامه های بسیار خوبی با استاندار وقت در رابطه با ساخت و ساز پلاتوها، گالری ها و در بحث موزه هنر های معاصر استان داشتیم که استاندار فعلی نیز پیگیری های لازم را در این زمینه انجام داده اند.

سید صالحی گفت: در بحث های زیرساختی برنامه های مختلفی در آن تفاهم نامه دیده شده که جهت خوبی را طی می کند.

او بیان نمود: در این سفر تماشاخانه نخل و آفتاب که بر اساس تفاهم نامه قبلی با استانداری سیستان و بلوچستان بود افتتاح می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در حوزه زیرساخت برنامه های خوبی را با کمک استانداری سیستان و بلوچستان دنبال می کنیم گفت: همچنین در حوزه رویدادها؛ رویداد های قبلی که وجود داشته تداوم و تقویت شده و برخی از رویداد های هنری در استان به شکل تاسیسی داریم.

ع

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 68236

به "جشنواره های فجر نماد هنر ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره های فجر نماد هنر ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید