خاطره تلخ پیشکسوت استقلال از تصمیم عجیب داور در دیدار با پرسپولیس

به گزارش مجله سرگرمی، محمد مؤمنی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد تیم امید ایران و صعود این تیم به مرحله بعدی انتخابی المپیک 2020 بیان داشت: در مجموع تیم خوبی داریم اما به اعتقاد من این تیم هنوز برای آن که مدعی قهرمانی در آسیا و صعود به المپیک باشد خیلی کار دارد.

خاطره تلخ پیشکسوت استقلال از تصمیم عجیب داور در دیدار با پرسپولیس

وی اضافه کرد: البته نباید قابلیت کادر فنی خوب و بازیکنان شایسته این تیم را زیر سوال برد. انصافاً کرانچار و استیلی تیم خوبی را جمع نموده اند. اما این تیم باید خیلی از بهتر این باشد که مدعی قهرمانی آسیا و صعود به المپیک باشد. فوتبال ما هم این ظرفیت را دارد که این تیم بهتر از این گردد.

مهاجم پیشین آبی پوشان در مورد بازی حساس روز دهم فروردین بین استقلال و پرسپولیس بیان داشت: دربی یک بازی معمولی نیست و همه فوتبال ایران هم به این موضوع واقف هستند. ارزش عددی این بازی 3 امتیاز است اما این 3 امتیاز واقعاً ارزشی به مراتب بیشتر از 3 امتیاز معمولی دارد.

پیشکسوت آبی پوشان در مورد دربی های گذشته که خودش نیز در آن حضور داشته گفت: با دو مربی در 5 دربی حضور داشتم. مرحوم حجازی و سوکوموروخوف مربیانی بودند که من با آنها دربی را تجربه کردم.

مؤمنی با ذکر یک خاطره از دربی گفت: اولین تجربه من از دربی حضور در زمین به عنوان بازیکن ذخیره بود. وقتی کنار زمین ایستادم، جو استادیوم طوری بود که عضله پشت پایم از استرس گرفت. وقتی به زمین رفتم تا چند دقیقه متوجه چیزی نبودم و قدری زمان برد تا به خودم آمدم.

وی ادامه داد: در همان بازی بعد از گذشت دقایقی از بازی نعیم سعداوی مدافع پرسپولیس داخل محوطه جریمه روی من مرتکب خطای پنالتی شد که داور مصری آن پنالتی را نگرفت. بعد از بازی هم همه کارشناسان داوری حتی در برنامه های تلویزیونی به قضاوت اشتباه داور در آن صحنه صحه گذاشتند و تاکید کردند در آن صحنه باید اعلام ضربه پنالتی می شد.

مدیر آموزشگاه آبی پوشان در ادامه به شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس اشاره نمود و گفت: شرایط دو تیم بسیار خوب است اما در مقایسه با هم معین می گردد که شرایط استقلال بهتر است. اما این بهتر بودن شرایط ضمانتی برای پیروزی در این بازی نیست.

مؤمنی گفت: امیدوارم استقبال تماشاگران با توجه به ایام نوروز و سردی هوا از این بازی خوب باشد. چون دربی با تماشاگرانش دربی می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17490

به "خاطره تلخ پیشکسوت استقلال از تصمیم عجیب داور در دیدار با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطره تلخ پیشکسوت استقلال از تصمیم عجیب داور در دیدار با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید