خبرنگاران تعاونی روستایی آرادان 17 هزار تن گندم و جو از کشاورزان خریداری کرد

به گزارش مجله سرگرمی، سمنان- خبرنگاران- رییس اداره تعاون روستایی آرادان گفت: سال جاری بیش از 17 هزار تن گندم و جو از کشاورزان این شهرستان خریداری و خدمات حمایتی نیز ارایه شد.

خبرنگاران تعاونی روستایی آرادان 17 هزار تن گندم و جو از کشاورزان خریداری کرد

محمد علی خالقی روز پنجشنبه به رسانه ها در ارائه گزارشی از عملکرد این تعاون روستایی آرادان در سال 99 اضافه کرد: در مدت چهار ماه گذشته، 12 هزار و 300 تن گندم به صورت مباشرتی و 335 تن گندم بذری از کشاورزان آرادانی خریداری شد.

رییس اداره تعاون روستایی آرادان با بیان اینکه در ابتدای سال این شبکه سهمیه میوه ایام عید را بین مردم این شهرستان توزیع کرد، گفت: تعاونی های روستایی شهرستان آرادان در چهار ماهه نخست سال جاری به خرید توافقی پنج هزار و تن300 جو و خرید مباشرتی 8 تن دانه روغنی کلزا اقدام کردند.

خالقی اضافه کرد: از ابتدای سال تا به امروز از سوی این شبکه بیش از 5 تن بذر پنبه و 6 تن بذر ذرت تامین در بین کشاورزان آرادانی توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع بیش از یکهزار تن علوفه در بین دامداران آرادانی، بیان داشت: تا به امروز 136 تن کود اوره و 25 تن کود بیوفسفات در بین کشاورزان آرادان توزیع شد.

به گفته خالقی، تکمیل ساختمان اداری تعاون روستایی آرادان به مساحت 360 متر مربع با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در مرحله پایانی واقع شده است و علاوه بر اداره شهرستان تعدادی از تعاونی ها نیز در آن مستقر خواهند شد.

اخذ مجوز تاسیس شرکت تعاونی کشاورزی مرغ تخمگذار آرادان، انحلال دو شرکت غیرفعال، دریافت و ارائه ترازنامه و صورت های اقتصادی چهار شرکت تعاونی و پیگیری وصول مطالبات تعاونی ها و تشکل ها به مبلغ یک میلیارد ریال از اقدامات تعاون روستایی آرادان در چها ماهه نخست سال 99 بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 102051

به "خبرنگاران تعاونی روستایی آرادان 17 هزار تن گندم و جو از کشاورزان خریداری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعاونی روستایی آرادان 17 هزار تن گندم و جو از کشاورزان خریداری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید