خبرنگاران ملایر با 50 المان نوروزی به پیشواز بهار رفت

به گزارش مجله سرگرمی، همدان- خبرنگاران- شهردار ملایر گفت: در آستانه فرا رسیدن سال نو بیش از 50 المان نوروزی به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری طراحی و در میادین مختلف شهر نصب شد.

خبرنگاران ملایر با 50 المان نوروزی به پیشواز بهار رفت

حسین بابایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: اعتباری حدود 500 میلیون تومان برای طراحی و ساخت این المان ها هزینه شد.

وی نصب المان های نوروزی را در راستای ارتقای کیفیت منظر و هویت بخشی به فضای شهری، تقویت و شادابی حال و هوای نوروزی در سطح شهر و اجرای طرح استقبال از بهار خاطرنشان کرد.

شهردار ملایر اضافه کرد: المان های نوروزی شامل هفت سین، جعبه کادو، سِت ماهی، عینک، اسب و کالسکه، مرغ های رنگی، دعای تحویل سال، تونل نوری، نخل نوری و المان گلدان های گل است.

بابایی ادامه داد: علاوه بر نصب المان های جدید نوروزی، در راستای اجرای طرح استقبال از بهار با هدف بهبود حال و هوای شهر، اقداماتی همچون توجه بیشتر به پاکیزگی خیابان ها، آذین بندی، تعویض پرچم های فرسوده در سطح شهر، رنگ آمیزی جداول، بازسازی و رنگ آمیزی المان های قدیمی، نصب نمادها و المان های شهری انجام شد.

وی تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، زیباسازی شهر می تواند در التیام بحران ها و آرامش بصری شهروندان نقش موثری داشته باشد و علاوه بر ایجاد پویایی و سرزندگی، پیامدهای مثبت روحی و فکری نیز برای آنها به ارمغان آورد.

شهردار ملایر با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: شهرداری ملایر در راستای انجام وظایف خود اقدامات فرهنگی متعددی در زمینه آگاهی بخشیدن به شهروندان برای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا ویروس انجام داده است.

بابایی اضافه کرد: در این راستا 30 بنر با موضوعات علایم و راه های پیشگیری از ویروس کرونا چاپ و در سطح معابر اصلی و محله های مختلف شهر نصب شد.

وی گفت: به منظور رعایت مسایل بهداشتی و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، بیش از چهار هزار پوستر در ابعاد مختلف چاپ و علاوه بر نصب در اماکن مختلف شهر، بین شهروندان نیز توزیع شد.

شهردار ملایر با اشاره به ارسال پیامک های آگاهی بخشی به شهروندان در خصوص مقابله با کرونا اضافه کرد: توسط سازمان حمل و نقل مسافر و بار نیز سه هزار تراکت چاپ و بین تاکسی داران و مردم توزیع شد.

بابایی خاطرنشان کرد: دستورالعمل های بهداشتی و روش های مختلف رعایت بهداشت فردی نیز توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ملایر به صورت پوستر در سرویس های بهداشتی و نمازخانه بوستان های سطح شهر نصب شد.

شهردار ملایر گفت: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تجمع شهروندان و برای حفظ سلامت مردم، جمعه بازار و تمامی روز بازارهای سطح شهر نیز تعطیل شد.

بابایی ادامه داد: همچنین با توجه به دستور دادستان ملایر، ورودی بام ملایر تا اطلاع ثانوی هر شب از ساعت 21 شب تا هفت صبح بسته خواهد بود.

وی با بیان اینکه طرح ضدعفونی کردن سرویس های بهداشتی، مبلمان شهری، تجهیزات ورزشی و وسایل بازی بوستان های سطح شهر به صورت شبانه روزی انجام می شود اضافه کرد: عملیات ضدعفونی و گندزدایی تمام نقاط شهر روزانه 2 مرتبه انجام می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان امروز در گفت وگو با خبرنگاران گفت: طبق آخرین گزارش ها تست کرونای 155 نفر در این استان مثبت شده است که 20 نفر آنها ملایری هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 77897

به "خبرنگاران ملایر با 50 المان نوروزی به پیشواز بهار رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ملایر با 50 المان نوروزی به پیشواز بهار رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید