خبرنگاران نفرات برتر مسابقات تکواندو خوزستان معرفی شدند

به گزارش مجله سرگرمی، اهواز - خبرنگاران - مسئول روابط عمومی هیات تکواندو خوزستان گفت: اولین دوره مسابقات غیر حضوری تکواندو (پومسه) استان ویژه آقایان با معرفی چهره های برتر به انتها رسید.

خبرنگاران نفرات برتر مسابقات تکواندو خوزستان معرفی شدند

احمد اناری شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این رقابت ها در بخش کمربند سبز، آبی، قرمز و مشکی با حضور 80 تکواندوکار به صورت غیرحضوری و با ارسال فیلم از سوی ورزشکاران انجام شد که در نهایت مورد ارزیابی و قضاوت داوران نهاده شد.

وی با بیان اینکه این پیکارها در چهار رده سنی برگزار گردید گفت: در رده سنی زیر 12 سال ویژه ورزشکاران دارای کمربند سبز و آبی محمدامین سالمی به مقام اول رسید، در این بخش امتیاز دیگر شرکت کنندگان به حد نصاب نرسید.همچنین در رده سنی 12 تا 14 سال حسین لک مقام اول را کسب کرد و کامران سلطانی کاظمی در مکان دوم نهاده شد. در این رده امتیاز دیگر ورزشکاران به حد نصاب نرسید.

مسئول روابط عمومی هیات تکواندو خوزستان اضافه نمود: در رده سنی 12 تا 14 سال کمربندهای قرمز و مشکی، آرین احمدی اول شد همچنین حسین مرات به مقام دوم رسید. در رده سنی 15 تا 17 سال ابوالفضل عباسپور به مقام اول دست یافت همچنین علیرضا حسین پور و ایلیا رحیمی مقام های دوم و سوم را تصاحب کردند.

وی بیان کرد: در رده سنی 18 تا 30 سال امیرحسین شیخ ایدر، سجاد آل ناصر و علی موحدزاده عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.

اناری گفت: در بخش رقابت بین مربیان زیر 40 سال عباس آقاسی، مکی پشتیان و بهنام عباسی لرکی اول تا سوم شدند همچنین در مسابقات مربیان بالای 40 سال محمدرضا صفائی پور، داریوش فردی پور و شاهین باویان مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه مهرداد تیلاویی ، جمشید شیرالی، رضا باویان ، امین قائدی داوران حاضر در این مسابقات بودند گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری مسابقات تکواندو، کوشش کردیم برای اولین بار مسابقاتمان را به صورت آنلاین برگزار کنیم که با استقبال خوبی همراه بود.

به مجموعه ای از حرکات کلاسیک تکواندو شامل تکنیک های ایستادن، دست، پا و جابجایی که براساس منطق طراحی شده اند پومسه می گویند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 104364

به "خبرنگاران نفرات برتر مسابقات تکواندو خوزستان معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نفرات برتر مسابقات تکواندو خوزستان معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید