خبرنگاران کمپینگ گردشگری در روستای کهنوش تویسرکان راه اندازی می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، همدان- خبرنگاران- فرماندار تویسرکان گفت: کمپینگ گردشگری اقامتی در روستای هدف گردشگری کهنوش این شهرستان با هدف جذب مسافران داخلی و خارجی ایجاد می گردد.

خبرنگاران کمپینگ گردشگری در روستای کهنوش تویسرکان راه اندازی می گردد

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی استان همدان سید رسول حسینی در بازدید از روستای هدف جهانگردی کهنوش تویسرکان با اشاره به اهمیت روستاهای هدف جهانگردی اضافه کرد: این روستا با برخورداری از طبیعتی جذاب و چشم نواز و محصولات باغی با کیفیت مانند آلو، زرد آلو و سیب از مزیتهای خاص جهانگردی طبیعت بهره می برد و می تواند میزبان خوبی برای جهانگردان علاقه مند به این حوزه به ویژه در فصل های گرم سال باشد.

وی گفت: اجرای طرح روستای هدف جهانگردی در روستاهای استان زمینه ساز ایجاد اشتغال، درآمدزایی، رضایت جهانگرد و حفظ محیط زیست است.

وی با بیان اینکه، در بیشتر کشورها به ویژه کشورهای پیشرفته جهانگردی روستایی در سرلوحه برنامه های دولت در زمینه جهانگردی واقع شده است اضافه کرد: شهرستان تویسرکان دارای چهار روستای هدف جهانگردی است، که این روستاها با دارا بودن ظرفیت بالای جهانگردی احتیاجمند ایجاد زیرساخت های مورد احتیاج به منظور جذب جهانگرد هستند.

فرماندار تویسرکان اضافه کرد: با توجه به احتیاجسنجی صورت گرفته و با همکاری دستگاه های مربوطه، زمین مناسبی برای ایجاد کمپینگ جهانگردی در این روستا برای خدمت بهتر به جهانگردان اختصاص می یابد.

کهنوش یکی از روستاهای بخش مرکزی و دهستان خرمرود در شمال غربی شهرستان تویسرکان است که در یک بن بست جغرافیایی در دامنه کوه الوند و ارتفاعی معادل 2020 متر از سطح دریا واقع شده و با بیش از هزار نفر جمعیت در 32 کیلومتری شهر تویسرکان همدان واقع شده است.

این روستا 400 فرهنگی دارد به همین منظور از این منطقه به عنوان برترین روستای فرهنگی پرور کشور یاد می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 104183

به "خبرنگاران کمپینگ گردشگری در روستای کهنوش تویسرکان راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کمپینگ گردشگری در روستای کهنوش تویسرکان راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید