خواب آلودگی جان راننده را در جاده هراز گرفت

به گزارش مجله سرگرمی، فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: یک دستگاه خودروی 206 در جهت جاده هراز به دلیل خستگی و خواب آلودگی خانم راننده میانسال واژگون شد و راننده خودرو در محل حادثه جان سپرد.

خواب آلودگی جان راننده را در جاده هراز گرفت

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ سیاوش محبی اضافه کرد: تردد خودروها از جنوب به شمال جهتهای هراز و فیرزو کوه، سنگین، پرحجم و به کندی در جریان است.

  • آشنایی با جاده هراز

وی اظهار کرد: شرایط تردد خودروها در جهتهای امام رضا(ع)، بزرگراه حرم تا حرم از جنوب به شمال سنگین و پر حجم در جریان و تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین، پر حجم اما روان در جریان است و گره ترافیکی در این جهت نداریم.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران اعلام کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور امام رضا(ع) سنگین، پرحجم و روان گزارش شده و رانندگان درحال تردد در جهتهای یاد شده هستند.

محبی اظهار کرد: حوادث رانندگی به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان و در بیشتر موارد در 20 کیلومتری مقصد مسافران رخ می دهد.

وی اضافه کرد: به رانندگان توصیه می گردد که قبل و حین سفر استراحت کافی داشته باشند و هر دو ساعت رانندگی 20دقیقه را در مکان های مجاز بین راهی به استراحت نموده و پس از تجدید قوا به سفر خود ادامه بدهند.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران ادامه داد: رانندگان با مدیریت زمان سفرو پس از استعلام شرایط جاده سفر خود را شروع نمایند و با رعایت کامل مقررات هدایت و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، سرعت و سبقت غیر مجاز، رعایت فاصله طولی مناسب خودروهای جلویی و رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر داشته باشند.

  • آشنایی با وظایف و مأموریت های کلی پلیس هدایت و رانندگی

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت قرار گرفته است.

  • آشنایی با آزاد راه تهران - پردیس

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 93912

به "خواب آلودگی جان راننده را در جاده هراز گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواب آلودگی جان راننده را در جاده هراز گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید