دغدغه ملی پوش 16 ساله تنیس روی میز ازحضور همزمان در مدرسه و تمرین

به گزارش مجله سرگرمی، شیما صفایی در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص چگونگی شرایط آماده سازی با توجه به ادامه بحران کرونا و عدم صدور مجوز برآغاز فعالیت های تنیس روی میز گفت: پیش از این روزی دو جلسه تمرین داشتم اما به خاطر کرونا و محدودیت هایی که ایجاد نموده، روزانه به یک جلسه 2.5 تا 3 ساعته اکتفا می کنم.

دغدغه ملی پوش 16 ساله تنیس روی میز ازحضور همزمان در مدرسه و تمرین

وی ادامه داد: از زمان شیوع بحران کرونا با همین شرایط تمریناتم را دنبال می کنم. در حال حاضر هم در هیات همدان و با مربی ام (شاملو) و حریفان تمرینی که دارم، تمرین می کنم. شاید شرایط نسبت به قبل و اردوهای متمرکزی که در کنار ملی پوشان داشتیم، خیلی ایده آل نباشد اما با این حال اجازه ندادم تمریناتم در هیچ مرحله ای قطع گردد تا حداقل آمادگی ام را حفظ کنم.

این ملی پوش 16 ساله تنیس روی میز که همزمان با آغاز سال تحصیلی درگیر درس و مدرسه هم شده است، گفت: فعلا برنامه آموزشی آنلاین نداریم، هفته ای سه روز باید در مدرسه حضور داشته باشیم. برنامه هایم را به گونه ای هماهنگ نموده ام که آسیبی به تمریناتم وارد نگردد. یعنی به گونه ای که بتوانم کماکان هر روز تمرین داشته باشم و به درس هایم هم رسیدگی کنم.

صفایی با تاکید بر اینکه تمام تلاشش را می نماید هنگام حضور در مدرسه و انجام تمرینات پروتکل های بهداشتی را به طور کامل رعایت کند، توضیح داد: مانند بقیه نگران کرونا و ابتلا به آن هستم. به هر حال هفته ای سه روز در محیط مدرسه حاضر می شوم و برای تمرین هم باید به سالن هیات همدان بروم اما چاره ای ندارم جز اینکه با شرایط کنار بیایم. نمی توانم به خاطر کرونا تمرینات را رها کنم. به شرایط تحصیلی هم که باید رسیدگی کنم. سعی می کنم این شرایط که همه افراد را درگیر نموده، تاثیر کمتری روی فرایند زندگی و ورزش حرفه ای ام داشته باشد.

عضو تیم ملی تنیس روی میز در خصوص آمادگی خود با توجه به شرایط کرونایی و کاهش تمریناتش نیز گفت: از 100 درصد آمادگی لازم من تقریبا 70 درصد آماده هستم. البته این میزان آمادگی مربوط به شرایط بدنی و تمرینات شخصی تنیس روی میز می گردد که برای آنها کم نگذاشته ام و به همین دلیل از این حیث آمادگی کامل دارم اما 30 درصد باقی مانده مربوط به تمرینات تیمی و کسب آمادگی تکمیلی در قالب اردوی متمرکز، تمرین کنار دیگر ملی پوشان و حضور در تورنمنت های مختلف می گردد که به خاطر شرایط فعلی از آن دورم.

وی که در کنار ندا شهسواری ترکیب تیم ملی تنیس روی میز بانوان را برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک (زمان و محل دقیق این رقابت ها بعد از شیوع کرونا هنوز معین نشده است) تشکیل می دهند در خصوص این رقابت ها نیز گفت: قرار است فدراسیون جهانی در خصوص زمان و محل برگزاری این رقابت ها تصمیم گیری کند. اگر زمان مسابقات برای 3 - 2 ماه دیگر معین گردد آمادگی حضور در آن را نخواهم داشت چراکه هنوز مجوز فعالیت های تنیس روی میز در کشور صادر نشده و اردوی ملی نداریم اما اگر این برگزاری این رقابت ها برای 7 - 6 ماه دیگر برنامه ریزی گردد مسئله ای برای حضور در آن نخواهم داشت.

صفایی با بیان اینکه در خیلی از کشورها فعالیت های تنیس روی میز از سر گرفته شده است، اظهارداشت: قاعدتا اگر در ایران هم اجازه تمرینات را بدهند شرایط مان خیلی بهتر خواهد شد چراکه در اردوی متمرکز و با حضور در تورنمنت های مختلف بهتر نتیجه می گیریم. البته که با شرایط فعلی خودم موافق برگزاری اردو نیستم. سلامتی مهمترین مسئله در این شرایط است.

این ملی پوش تنیس روی میز بانوان همچنین در خصوص شرایطش برای فصل جدید رقابت های باشگاهی گفت: قراردادم را با تیم شهرداری بابک تمدید نموده ام. البته هنوز زمان آغاز رقابت ها معین نیست اما فکر کنم یکی دو هفته پیش از زمان مقرر برای آغاز مسابقات، تمرین با تیم باشگاهی را آغاز کنم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 109429

به "دغدغه ملی پوش 16 ساله تنیس روی میز ازحضور همزمان در مدرسه و تمرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دغدغه ملی پوش 16 ساله تنیس روی میز ازحضور همزمان در مدرسه و تمرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید