سامانه پایش ناوگان دانش آموزی در بیجار راه اندازی شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سیدعلیرضا محمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه از راه اندازی سامانه پایش ناوگان دانش آموزیسپند در این سازمان اطلاع داد و گفت: سامانه پایش ناوگان دانش آموزی با هدف توجه بیشتر به دانش آموزان و آینده سازان و افزایش امنیت و ایمنی دانش آموزان به همراه خدمات مطلوب تر برای ایجاد حس آسودگی خاطر نسبی والدین راه اندازی گردیده است.

سامانه پایش ناوگان دانش آموزی در بیجار راه اندازی شد

وی افزود: رانندگانی که در این سامانه برای حمل و نقل دانش آموزان ثبت نام می نمایند باید از صلاحیت و سلامت جسمی و روانی برخوردار باشند همچنین در این سامانه یک نرم افزار برای والدین طراحی گردیده است که فرزند خود را از مبدا تا مقصد رصد می نمایند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل عمومی بیجار اعلام کرد: به منظور بهره برداری از سامانه سپند دوره های آموزشی از سوی شهرداری برای رانندگان دارای مجوز در هفته آینده برگزار می گردد.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به تعداد دستگاه های موجود در ناوگان حمل و نقل عمومی بیجار اشاره نمود و گفت: 235 دستگاه تاکسی شهری ، 12 دستگاه مینی بوس، یک دستگاه ون و 22 شرکت تاکسی تلفنی و 3 دستگاه تاکسی بانوان در حال فعالیت و خدمات رسانی هستند.

وی افزود: سال جاری تعداد 30 دستگاه مینی بوس، 70 الی 80 دستگاه تاکسی ون، 80 دستگاه تاسکی تلفنی برای سرویس مدارس در داخل محدوده شهر و حتی حریم شهر فعالیت خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل عمومی بیجار با بیان اینکه روزانه 22 هزار نفر مسافر در سطح شهر بیجار توسط ناوگان حمل و نقل جابه جا می شوند بیان داشت: حدود 70 درصد از این حمل و نقل درون شهری بانوان هستند.

وی افزود:با توجه به اینکه بخش عمده جا به جایی مسافران در سطح شهر مختص بانوان است در کوشش هستیم تا تعداد دو واحد تاکسی تلفنی بانوان نیز در بیجار راه اندازی کنیم.

محمدی همچنین خواهان بیان نظرات و نقدها و حتی اعلام شکایات شهروندان در زمینه خدمات ناوگان تاکسی رانی به ویژه سرویس مدارس شد و گفت: این نقدها ما را در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان یاری خواهد نمود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3192

به "سامانه پایش ناوگان دانش آموزی در بیجار راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه پایش ناوگان دانش آموزی در بیجار راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید