ضرورت تعامل دستگاه ها با اصناف برای رسیدن به ثبات قیمت

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مصطفی سالاری بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار گردید با اشاره به مخدوش کردن قیمت ها توسط فروشنده ها برلزوم برگزاری جلسه با اصناف تأکید و اظهارکرد: با توجه به شرایط بازار و قیمت محصولات منصفانه نیست از فروشندگان بخواهیم با قیمت سال گذشته اجناس خود را بفروشند.

ضرورت تعامل دستگاه ها با اصناف برای رسیدن به ثبات قیمت

وی با بیان اینکه باید معیاری منطقی و منصفانه بین فروشنده و مصرف کننده از سوی دستگاه های مسئول مشخص گردد، گفت: نمی توانیم با توجه به تورم بازار فقط برای فروشندگان پرونده سازی کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه باید در حوزه قانونگذاری برای اصناف منطقی عمل گردد، اضافه کرد: نباید همه فروشندگان متخلف شناخته شوند. مسئولان با مشورت و برگزاری جلسه با اصناف همه جوانب را برای قیمت گذاری منصفانه درنظر بگیرید.

وی در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه در حوزه حمل و نقل در استان گیلان با مسئله ای خاصی روبرو نبوده ایم، اعلام کرد: امیدواریم با کوشش مسئولان و حل مسائل این صنف این موضوع در سطح سایر استان ها نیز حل گردد.

سالاری با اشاره به قیمت مرغ، مشخص آن را در سطحی کشوری عنوان و توضیح داد: نوسانات بازار کشور قطعا روی قیمت مرغ در استان نیز تاثیرگذار است.

وی به نوسات قیمتی برخی اقلام در بازار اشاره و تأکید کرد: امیدواریم با هماهنگی و تعامل همه دستگاه با اصناف مختلف به ثبات قیمت در جامعه برسیم.

وی در ادامه از عدم حضور برخی مسئولان گلایه و حضور همه مدیران در جلسات استانداری را لازم و ضروری دانست و اضافه کرد: عدم حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی در این جلسه غیرقابل قبول است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4120

به "ضرورت تعامل دستگاه ها با اصناف برای رسیدن به ثبات قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت تعامل دستگاه ها با اصناف برای رسیدن به ثبات قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید