عقله: کوشش کویتی ها در مذاکره های خصوصی با AFC برای تغییر محل بازی با استقلال را ستایش می کنم

به گزارش مجله سرگرمی، نایب رئیس باشگاه الکویت از کوشش های مسئولان این کشور جهت متقاعد کردن کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت انتقال محل برگزاری بازی الکویت برابر استقلال از ایران به امارات قدردانی کرد.

عقله: کوشش کویتی ها در مذاکره های خصوصی با AFC برای تغییر محل بازی با استقلال را ستایش می کنم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از الجریده کویت، عادل عقله با ابراز اطمینان از توانمندی بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال الکویت برای رویایی با استقلال از انتقال محل برگزاری این بازی نیز ابراز خشنودی کرد.

نایب رئیس باشگاه الکویت کویت در این رابطه گفت: کادر فنی بر مبنای اطلاعات قابل دسترسی حریف ایرانی را به خوبی مورد مطالعه و آنالیز قرار داده است. همچنین با آموزش موارد لازم از بازیکنان خواستند تا تمرکز خود را فقط معطوف به بازی برابر استقلال نمایند. این سخت ترین و مهمترین بازی تیم الکویت در لیگ قهرمانان آسیاست.

وی اضافه نمود: تیم الکویت با توجه به کوشش کادر پزشکی اش هیچ بازیکن غایبی برای بازی روز شنبه ندارد و هدف مان صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست. ما اکنون روی این بازی تمرکز نموده ایم و در صورت پیروزی برای آخرین بازی مرحله پلی آف برابر الریان قطر فکر خواهیم کرد.

عادل عقله در پایان گفت: کوشش های مدیران باشگاه الکویت و فدراسیون فوتبال کویت در صحبت های خصوصی با کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت تغییر محل برگزاری بازی با استقلال را ستایش می کنم.

تیم های استقلال و الکویت که قرار بود سه شنبه گذشته در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم بروند با تصمیم کنفدراسیون فوتبال شنبه پیش رو در امارات بازی خواهند کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 67716

به "عقله: کوشش کویتی ها در مذاکره های خصوصی با AFC برای تغییر محل بازی با استقلال را ستایش می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عقله: کوشش کویتی ها در مذاکره های خصوصی با AFC برای تغییر محل بازی با استقلال را ستایش می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید