فتح الله زاده: تمام کوشش باشگاه، برگرداندن استراماچونی است، با مجیدی مذاکره نموده بودیم

به گزارش مجله سرگرمی، عضو هیات مدیره استقلال می گوید که باشگاه همچنان در کوشش است که استراماچونی به ایران برگردد.

فتح الله زاده: تمام کوشش باشگاه، برگرداندن استراماچونی است، با مجیدی مذاکره نموده بودیم

به گزارش ایسنا، علی فتح الله زاده، عضو هیات مدیره استقلال درباره آخرین شرایط نیمکت این تیم اظهار کرد: من قبلا اعلام کردم که به خاطر مشکلاتی که وجود دارد از جمع دوستان جدا شده ام. این وضع ادامه دارد تا به یک جمع بندی برسیم. با این حال تا جایی که آگاه بودم، ما چند گزینه داشتیم که در صورت نیامدن استراماچونی از آن ها استفاده کنیم که یکی از آن ها آقای فرهاد مجیدی بود. امروز آگاه شدیم که او گفته که نمی تواند این کار را انجام بدهند. به همین دلیل دوستان در زمینه های دیگر در حال فعالیت هستند که اگر آقای استراماچونی نیامد، یک مربی ایرانی انتخاب کند.

او در پاسخ به این سوال که پس آیا باشگاه همچنان در کوشش است که استراماچونی را برگرداند، گفت: هیات مدیره تمام کوششش را می نماید که آقای استراماچونی برگردد. آن ها تمام کوشششان را می نمایند و تمام پیام ها را رصد می نماید تا به یک راه چاره برسند. باید توجه داشته باشیم که تا سه، چهار روز دیگر لیست استقلال را به AFC اعلام گردد وگرنه از مسابقات آسیایی حذف می شویم. از طرفی زمان تمرینات و جابجایی در حال گذشتن است. در این شرایبط تصمیمیگیری سخت شده ولی امیدوارم کار به سمتی برود که طرفداران به خواسته شان برسند.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با مجیدی مذاکره شده بوده یا تنها برای او پیام فرستاده شده بود، اعلام کرد: من تا سه، چهار روز قبل می دانم که با چند گزینه که یکی از آن ها مجیدی بود، صحبت شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: عصر ایران
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 65209

به "فتح الله زاده: تمام کوشش باشگاه، برگرداندن استراماچونی است، با مجیدی مذاکره نموده بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتح الله زاده: تمام کوشش باشگاه، برگرداندن استراماچونی است، با مجیدی مذاکره نموده بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید