فخیم: ناظم الشریعه جرات عوض کردن لیست تیم ملی را ندارد

به گزارش مجله سرگرمی، کاپیتان تیم مس از شرایط حاکم بر تیم ملی و نحوه انتخاب بازیکنان برتر لیگ فوتسال رضایت ندارد و معتقد است که در این موضوع حق خوری می گردد.

فخیم: ناظم الشریعه جرات عوض کردن لیست تیم ملی را ندارد

به گزارش خبرنگاران ، فرهاد فخیم، کاپیتان تیم فوتسال مس در باره برگزاری تورنمنت تبریز با حضور تیم های ژاپن، بلاروس، ایران و اوکراین می گوید: قطعا این تورنمنت به ضرر تیم های باشگاهی است. لیگ تازه روی دور افتاده بود که حالا باید تعطیل گردد. چرا باید این مسابقات را وسط لیگ برگزار نمایند؛ آنهم در شرایطی که تیم ملی ما تیم اصلی نیست. این تعطیلی برای خودم خوب شد تا هم استراحتی داشته باشم و هم آماده مسابقات بعدی شوم ولی در کل برای لیگ مناسب نبود. او در باره نفرات تیم ملی اینطور حرف می زند: اسامی نفرات تیم ملی از همین الان معلوم است. می خواهید اسامی 14 بازیکن تیم ملی را نام ببرم؟ آقای ناظم الشریعه دل و جرات ندارد بازیکنان تیم ملی را برای جام ملتها یا جام جهانی عوض کند! او نمی آید بازیکنانش را کنار بگذارد.

فخیم در باره انتخاب بهترین های لیگ معتقد است: من هنوز روی حرفم بر نقش ناظم الشریعه در انتخاب بهترین های لیگ هستم. او می خواهد همه چیز را مدیریت کند. در سه چهار سال گذشته همین چند نفر انتخاب گردیده اند. آقای ناظم الشریعه خط می دهد که کدام بازیکنان به عنوان بهترین نفرات لیگ انتخاب شوند یا نشوند. این حق خوری است. سرمربی تیم ملی پشت پرده است. من کاری به بهترین بازیکن لیگ ندارم. این حق مهدی جاوید است که بهترین بازیکن لیگ باشد. این مسائل در انگیزه بازیکنان و حتی قراردادشان تاثیر می گذارد. با این کارها انگیزه را از یکسری بازیکنان گرفتند. اینجا که لالیگا نیست اینطور برخورد می کنید. وضع آقای ناظم الشریعه خوب است و به پول تیم ملی احتیاج ندارد ولی فوتسالیست ها پول بسیار کمی می گیرند. واقعا اگر شغل دوم نباشد، درآمد فوتسال ناچیز و خنده دار است. ما که تیم قهرمان بودیم اینقدر قرارداد بسته ایم وای به حال سایر تیم ها و بازیکنان.

250-9

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3759

به "فخیم: ناظم الشریعه جرات عوض کردن لیست تیم ملی را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فخیم: ناظم الشریعه جرات عوض کردن لیست تیم ملی را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید