فیاضی: هیچ بازیکنی برای استراحت یا کم کاری در اردوی تیم ملی نیست

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، پوریا فیاضی ملی پوش والیبال ایران که به همراه تیم ملی در چین میزبان هفته اول رقابت های لیگ ملت های والیبال حضور دارد، درباره شرایط این تیم اظهار کرد: بعد از یک سفر طولانی به محل برگزاری مسابقات رسیدیم. فدراسیون برنامه ریزی خوبی داشت تا با کمترین خستگی به جیانگمن برسیم. چین هم شرایط خوبی دارد. از نظر اقامت و هتل و تغذیه شرایط ما خوب است. پرواز راحتی داشتیم و در نخستین جلسه تمرین همه بازیکنان با نشاط بودند. کولاکوویچ نخواست در اولین تمرین به بازیکنان فشار بیاورد اما همه خودشان با انگیزه ظاهر شدند. ما بازی محبت آمیز نداشتیم و خیلی دوست داریم هر چه سریع تر وارد مسابقات شویم. انشاالله روز جمعه روز خوب والیبال ما باشد.

فیاضی: هیچ بازیکنی برای استراحت یا کم کاری در اردوی تیم ملی نیست

وی افزود: ایتالیا رزومه مشخصی دارد. تیمی که قوی ترین لیگ والیبال جهان را دارد، صد در صد بازیکنانی را به همراه می آورد که لیاقت پوشیدن پیراهن این تیم را دارند. ما نباید فکرمان متمرکز یکی دو ستاره غایب این تیم کنیم. بعد هم با چینی مسابقه داریم که نمی خواهد در خانه مقابل ما تسلیم شود. امیدوارم بر خلاف برخی تورنمنت ها این بار بازی ها را با برد شروع کنیم.

فیاضی با اشاره به تمرین تیم ملی چین در کمپ نظامی گفت: جهانی آماده سازی یک جهانی تمام نشدنی است. از این نظر ممکن است شرایط آنها خیلی خوب باشد. بازیکنان چین همه از نظر فیزیکی بسیار قد بلند هستند و پیش از این نیز همیشه حریف قدرتمندی به شمار می رفتند. شاید بیشتر برد به سوی ایران بوده اما آنها نیز همیشه ما را اذیت کردند. از طرفی فراموش نکنید که تیم های آسیایی همیشه در هر مسابقه دوست دارند جای ما را به عنوان بهترین تیم آسیا بگیرند و با حداکثر توان بازی می کنند.

ملی پوش والیبال ایران گفت: هوادارانی که والیبال را می فهمند و درک می کنند، می دانند که ما یک تورنمنت طولانی را در پیش داریم. قطعاً تلاش می کنیم شروع خوبی داشته باشیم. بازیکنان نهایت تلاش خود را انجام داده اند تا با آمادگی کامل کار کنند. هیچکس برای کم کاری استراحت در اردو نیست. همه دنبال خوشحالی مردم هستند. امیدوارم هواداران هم صبور باشند تا بتوانیم در طول مسابقات بهترین نتیجه را بگیریم.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25551

به "فیاضی: هیچ بازیکنی برای استراحت یا کم کاری در اردوی تیم ملی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیاضی: هیچ بازیکنی برای استراحت یا کم کاری در اردوی تیم ملی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید