فیلم، بیش از 2 میلیون آمریکایی به آب لوله کشی دسترسی ندارند

به گزارش مجله سرگرمی، نتیجه تحقیقات یک سازمان آمریکایی نشان می دهد که حدود دو میلیون و دویست هزار نفر از مردم آمریکا در خانه های خود از دسترسی به آب لوله کشی محروم هستند.

فیلم، بیش از 2 میلیون آمریکایی به آب لوله کشی دسترسی ندارند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، طبق گزارش اتحادیه آب آمریکا بیش از دو میلیون نفر از مردم سراسر آمریکا در خانه های خود آب لوله کشی ندارند.

پایگاه خبری پابلیک نیوز در این خصوص گزارش کرد، جرج مک گراو بنیانگذار و مدیر سازمان حمایت از آب دیگ دیپ در مورد عمق فاجعه عدم دسترسی بسیاری از مردم آمریکا به آب آشامیدنی سالم و لوله کشی گفت که مشکل گسترده تر از چیزی است که بسیاری از مردم از آن اطلاع دارند.

وی شرح داد: بخشی از دلیلی که ما خواهان آن هستیم که تا به این قضیه بعنوان یک فوریت یا بحران رسیدگی گردد، این است که این مشکل واقعاً بزرگ است.

مگ گراو شرح داد: ما فهمیدیم که دستکم دو میلیون و دویست هزار آمریکایی هنوز در سال 2019 به آب لوله کشی و سیفون توالت دسترسی ندارند و این قضیه در تمامی ایالات وجود دارد.

وی ادامه داد که اخیراً با یکی از ساکنان منطقه مک داول در ویرجینیای غربی صحبت نموده و گفته که مردم این منطقه چاره ای جز استفاده از سیستم آبی منسوخ شده، ندارند.

مک گراو شرح داد: آن سامانه ها که از مدتها قبل ابتدایی و ناقص بوده است، واقعا منسوخ شده است. تعداد زیادی از مردم جامعه وی، به هیچ عنوان به آب لوله کشی دسترسی ندارند. بقیه به صورت متناوب و چندبار در هفته به وسیله همان سامانه (منسوخ) به آب لوله کشی دسترسی دارند.

مدیر دیگ دیپ در ادامه گفت که سازمان وی در جوامع غربی آمریکا در حال آزمایش سیستم های توزیع آب سالم هستند که شامل حمل آب سالم برای ساکنان به وسیله کامیون و نصب مخازن موقت آب در فضای باز می گردد که برق این مخازن به وسیله پنل های خورشیدی تأمین می گردد.

وی شرح داد که گرچه ممکن است با این روش ها به طور موقت مشکل آب سالم و آشامیدنی برای ساکنان سراسر آمریکا برطرف گردد اما احتیاج است که یک راهکار دائمی برای این معضل پیدا گردد.

در این گزارش همچنین آمده است که داده هایی که دولت فدرال در این زمینه جمع آوری نموده بیشتر با هدف ناچیز شمردن تعداد خانوارهایی است که به آب آشامیدنی و سالم یا لوله کشی دسترسی دارند.

در این گزارش آمده است که در مجموع بودجه دولت فدرال برای سیستم های آب و فاضلاب از 63 درصد در سال 1977 به 9 درصد در زمان حال کاهش یافته است.

این گزارش همچنین نشان می دهد که نژاد و شرایط مالی نیز در توزیع آب آشامیدنی سالم در ایالات آمریکایی تأثیر دارد به طوریکه سیاهپوستان آمریکا و خانوارهای لاتین تبار در مقایسه با خانواردهای سفیدپوست بیشتر با مشکل عدم دسترسی به لوله کشی آب در خانه هایشان روبرو هستند.

اواخر مردادماه نیز شبکه سی بی اس آمریکا گزارشی را منتشر کرد که در آن یک کارگروه محیط زیستی در آمریکا طی تحقیقاتی به این نتیجه رسیدند که مردم تقریباً تمامی ایالات متحده در معرض آب آشامیدنی ناسالم و غیربهداشتی هستند و در 43 ایالت آمریکا، 610 منبع آب آشامیدنی حاوی میزانی خطرناک از یک ماده شیمیایی موسوم به PFAS است.

این ماده شیمیایی در طیفی از کالاهای مصرفی موجود است و در بعضی موارد با بسیاری از مسائل مربوط به سلامت افراد از جمله نقص مادرزاد و سرطان ارتباط دارد.

ماده شیمیایی PFAS می تواند به سیستم های مختلف سلامت آسیب وارد کند و مسائل زیادی را برای سلامت افراد به وجود آورد و موجب ابتلا به سرطان ، آسیب به قلب، کبد و مسائل مربوط به تیروئید گردد.

ق

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 63505

به "فیلم، بیش از 2 میلیون آمریکایی به آب لوله کشی دسترسی ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم، بیش از 2 میلیون آمریکایی به آب لوله کشی دسترسی ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید