محور اردکان ـ چوپانان بهسازی می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، علی علیخانی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: بهسازی باند موجود محور اردکان ـ چوپانان طی قراردادی با مبلغ 11 میلیارد ریال و به طول 17 کیلومتر توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، شروع شد.

محور اردکان ـ چوپانان بهسازی می گردد

وی مطرح کرد: طی سال های گذشته 60 کیلومتر از محور اردکان ـ چوپانان، توسط این اداره کل بهسازی شده و با توجه به وضعیت بسیار نامناسب روسازی این محور، با هدف بهبود سطح کیفی روسازی موجود و در جهت تکمیل پروژه های قبلی، بهسازی ادامه محور تا انتهای حوزه استحفاظی استان شروع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با اشاره به اعتبارات این پروژه مطرح کرد: بودجه مورد احتیاج برای بهسازی این محور از محل اعتبارات سال 96 و 97 در دستور کار معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد قرار گرفته است.

علیخانی توضیح داد: بر این اساس و پس از طی تشریفات برگزاری مناقصه، شرکت اردکان سازش به عنوان پیمانکار پروژه انتخاب و عملیات اجرایی قرارداد منعقد شده، شروع شده است.

وی اعلام کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و با توجه به محدودیت وضعیت آب و هوایی منطقه، بهسازی ادامه محور تا انتهای حوزه استحفاظی در قالب قرارداد فعلی خداکثر در سه ماهه اول سال 1398 خاتمه خواهد یافت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6437

به "محور اردکان ـ چوپانان بهسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محور اردکان ـ چوپانان بهسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید