نمایشگاه صنایع دستی گلبانو در سبزوار بر پا شد

به گزارش مجله سرگرمی، نمایشگاه صنایع دستی گلبانو، مجموعه ای از آثار هنری اشرف گل افشانی بانوی هنرمند سبزواری برای اولین بار در این شهر دایر شد.

نمایشگاه صنایع دستی گلبانو در سبزوار بر پا شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، سید رضا حسینی رئیس اداره میراث فرهنگی سبزوار گفت: در این نمایشگاه بیش از 50 اثر کیف و آیینه به سبک معرق و کلاژ با مواد اولیه چوب، نمد، آیینه، پارچه، نخ و کاموا به نمایش گذاشته شده است.

او ادامه داد: نمایشگاه صنایع دستی گلبانو بعد از ظهر شنبه 4 اسفند در محل نگارستان آفرین دانشگاه حکیم سبزواری واقع در حد فاصل میدان طالقانی (طبس) تا صاحب الزمان (نجارآباد) افتتاح شد.

حسینی اظهار کرد: آیین اختتامیه آن سه شنبه شب 7 اسفند همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی داشت مقام زن در همان مکان برگزار خواهد شد.

او یاد آور شد: گل افشانی از هنرمندان نقاش و صنایع دستی غرب خراسان رضوی است که پیش از این به مدت چند سال مدیریت نگارخانه اسرار به عنوان تنها نمایشگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در محل خانه فرهنگ دانشجوی سبزوار برعهده داشت و در طول آن مدت میزبان برپایی ده ها نمایشگاه هنری و برنامه فرهنگی بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43316

به "نمایشگاه صنایع دستی گلبانو در سبزوار بر پا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه صنایع دستی گلبانو در سبزوار بر پا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید