پرداخت یاری هزینه درمانی به مددجویان کمیته امداد

به گزارش مجله سرگرمی، کارشناس بهداشت ودرمان کمیته امداد شهرستان کنگاور گفت:مبلغ 557 میلیون و 950 هزار ریال فرانشیز وخدمات ویژه درمان مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

پرداخت یاری هزینه درمانی به مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرنگار ، مطهری نیا کارشناس بهداشت ودرمان کمیته امداد شهرستان کنگاور گفت:مبلغ 557 میلیون و 950 هزار ریال فرانشیز وخدمات ویژه درمان مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

او بیان نمود: دبرطرفالیت یاری به برطرف سو تغذیه 52 کودک مبلغ 150 میلیون ریال به حساب ایشان واریز شده که برای خرید مایحتاج عمومی از فروشگاه های طرف قرارداد خرج گشت.

او گفت: دبرطرفالیت یاری به تامین تجهیزات درمان بیماران صعب العلاج درشهر ومناطق محروم مبلغ 183 میلیون ریال به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.

او اضافه نمود:دبرطرفالیت یاری به فرانشیز خدمات درمانی درمناطق دورافتاده ومحروم روستایی مبلغ 8 میلیون 850 هزار ریال هزینه شده است وخدمات بهداست ودرمان در این شش ماهه اول سال 1398 برای 2126 مددجو سرپرست مبلغ 899 میلون 800 هزارریال یاری حمایتی شده است.

یاری هزینه تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت اداره گهواره واریزگشت

رئیس کمیته امداد گهواره بیان نمود : در آستانه شروع سال تحصیلی جاری در راستای حمایت های مادی ومعنوی 310 نفر از دانش آموزان تحت حمایت این اداره بیش از 806میلیو ن ریال به شماره حساب سرپرست خانوار ها واریز گشت.

او اضافه نمود : علاوه بر مساعدت های نقدی تاکنون بیش از 55 بسته فرهنگی شامل : کیف ، لوازم التحریر جمعا به ارزش 175 میلیون ریال از طرف خیرین گرانقدر و نوع دوست منطقه اهدا و توزیع شده است .

پرداخت یاری هزینه ازدواج به 87 زوج اسلام اباد غرب

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب گفت:سال جاری با یاری خیران نیک اندیش 87یاری هزینه ازدواج برای شروع زندگی جوانان احتیاجمند دراین اداره ارائه شده است.

محمدبیگزاده با بیان اینکه 87یاری هزینه ازدواج برای شروع زندگی جوانان احتیاجمند درسال جاری ارائه شده است،گفت:دراین زمینه 221میلیون تومان هزینه پرداخت شده است.

بیگزاده ادامه داد:قبل از پرداخت جهیزیه به نوعروسان گرامی،کلاس های آموزشی در محل کانون فرهنگی تربیتی کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب با موضوع آموزش مهارت های زندگی با همکاری شبکه بهداشت ودرمان شهرستان برای این عزیزان برگزار شده است و یک جلد کلام الله مجید نیز به نوعروسان اهداء شده است .

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب در ادامه یادآور شد که از این تعداد64نفر نوعروس با مبلغ 198میلیون تومان و23دامادبا هزینه 23میلیون بوده اند و 32نوعروس وداماددیگر نیز در پشت نوبت حمایت قرار دارند .

پرداخت اجاره و ودیعه مسکن به مددجویان مستاجر سرپل ذهابی

علی اکرم منصوری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرپل ذهاب گفت : کمیته امداد امام (ره) کوشش می نماید تا خدمات متناسب با احتیاج مددجویان را به آنان ارائه کند از این رو خدمات امروز همچون گذشته محدود به یاری هزینه معیشت نیست یکی از خدماتی که به مددجویان ارائه می گردد پرداخت یاری هزینه اجاره مسکن به مددجویان است.

رئیس کمیته امداد سرپل ذهاب اضافه نمود: تاکنون برای حمایت از مددجویان مستاجر، به 70خانواده یاری هزینه اجاره مسکن پرداخت شده است.

او بیان نمود: برای این تعداد از مددجویان بیش از 80 میلیون تومان یاری هزینه اجاره مسکن پرداخت شده که از محل یاریهای مردم و مابقی از منابع داخلی امداد بوده است.

رئیس کمیته امداد سرپل ذهاب در خاتمه از مددجویان مستاجری که در کانکس زندگی میکننددرخواست کرد درصورت اجاره مسکن وارائه اجاره نامه معتبربه کمیته امداد مراجعه تا اقدام بعدی جهت پرداخت ودیعه واجاره مسکن انجام پذیرد.

پرداخت یاری هزینه تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت

امجدیان رئیس کمیته امداد سنقر خاطرنشان کرد: به منظور حمایت از ادامه تحصیل دانش آموزان تحت حمایت ، یاری هزینه تحصیلی به تعداد 600 نفر در مقاطع پیش دبستانی ، ابتدایی و متوسطه به مبلغ یک میلیاردو بیست میلیون ریال به حساب سرپرستان خانوار واریز گشت.

او بیان نمود: مبالغ واریزی جهت مقطع پیش دبستانی شامل مناطق محروم و برخوردار 800 هزار ریال تا یک میلیون ریال ، مقطع ابتدایی شامل مناطق محروم و برخوردار بطور متوسط یک میلیون و سیصد هزار ریال ،دوره اول و دوم متوسطه مناطق محروم و برخوردار میانگین دومیلیون و سیصد هزار ریال است.

انتهای پیغام/ز

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 45891

به "پرداخت یاری هزینه درمانی به مددجویان کمیته امداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت یاری هزینه درمانی به مددجویان کمیته امداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید