کریمی: نمی دانم چه اتفاقی افتاد که گلم مردود شد

به گزارش مجله سرگرمی، بازیکن استقلال می گوید هم تیمی هایش در حال حاضر به شرایط آرمانی ای که قبل از عید داشتند، بازگشته اند.

کریمی: نمی دانم چه اتفاقی افتاد که گلم مردود شد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر پیروز شد با نتیجه یک بر صفر سپاهان را شکست دهد. علی کریمی، بازیکن استقلال پس از این دیدار اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم در دقایق پایانی گل رجحان را بزنیم. متاسفانه نمی دانم روی صحنه ای که من گل زدم، چه اتفاقی افتاد که گل مردود اعلام شد. خدا را شکر بازی را بردیم و در بالای جدول حضور داریم و یک رده هم صعود کردیم. امیدوارم که سپاهان در بازی های آینده اش پیروز باشد.

او اضافه نمود: حقیقتش من در این شهر و این تیم به مدت 12 سال بزرگ شدم. همواره تمام کوششم را برای پیروزیت سپاهان به کار بردم، چه زمانی که در پایه بودم، چه زمانی که مصدوم بود و چه زمانی که سرحال بودم برای پیروزیت سپاهان کوشش کردم. خدا را شکر سال جاری نتایج بهتری نسبت به سال های قبل گرفته و امیدوارم که پیروز باشد.

بازیکن استقلال گفت: در حال حاضر من بازیکن استقلال هستم که یکی از بزرگ ترین تیم های آسیا است. هم من و هم باقی بازیکنان کوشش می کنیم که استقلال را به صندلی واقعی اش برسانیم.

کریمی درباره سوت هایی که قبل بازی طرفداران سپاهان برای او زدند و اتفاقاتی که در جریان بازی منجر به توقف 7 دقیقه ای شد، اعلام کرد: من حتی سوت را نشنیدم. نه بی احترامی و نه سوت شنیدم. بالاخره بازی حساسی است و اتفاقاتی که در استادیوم رخ داد طبیعی است. بازی هم به خاطر این اتفاقات 7 دقیقه وقت تلف شده داشت.

او در ادامه درباره شانس قهرمانی استقلال اظهار کرد: فکر می کنم چهار سال پیش بود که 8 امتیاز از صدر جدول فاصله داشتیم ولی در 6 هفته آخر همه بازی هایمان را بردیم و قهرمان شدیم. ما می توانیم امیدوار باشیم و باید بازی های آینده مان را ببریم.

بازیکن استقلال درباره دو پیروزی مقابل الهلال و سپاهان شرح داد: ما شرایط خوبی داشتیم که وقفه ای ایجاد شد. ما در داربی شانس های زیادی داشتیم و متاسفانه باختیم. بعد از داربی کوشش کردیم تا به شرایط قبل از عیدمان برسیم که خدا را شکر دو بازی خارج از خانه مهم را بردیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19054

به "کریمی: نمی دانم چه اتفاقی افتاد که گلم مردود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: نمی دانم چه اتفاقی افتاد که گلم مردود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید