رییس انجمن فوتبال هفت نفره: بخاطر تحریمها بسیاری از تیمها به مسابقات آسیایی کیش نمی آیند!

به گزارش مجله سرگرمی، رییس انجمن فوتبال هفت نفره از حضور 4 تیم خارجی در مسابقات قهرمانی آسیا فوتبال هفت نفره به میزبانی ایران در جزیره کیش اطلاع داد و گفت: به دنبال قهرمانی و کسب سهمیه مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره هستیم.

رییس انجمن فوتبال هفت نفره: بخاطر تحریمها بسیاری از تیمها به مسابقات آسیایی کیش نمی آیند!

مصطفی الهی نسب در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه نمود: مسابقات قهرمانی آسیا فوتبال هفت نفره برای نخستین بار به میزبانی ایران آذرماه در جزیره کیش برگزار می گردد که برای آمادگی بهتر قرار است تیم فوتبال هفت نفره 2 هفته زودتر راهی کیش گردد و اردوی تدارکاتی در آنجا برگزار کند.

وی گفت: برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا تاکنون 3 تیم تایلند، استرالیا و کره جنوبی اعلام آمادگی کردند که تصور می کنم با همین تعداد میزبان برگزاری مسابقات باشیم.

رییس انجمن فوتبال هفت نفره پیرامون این پرسش که در صورت حضور همین 3 تیم در مسابقات قهرمانی آسیا امکان به تعویق افتادن مسابقات وجود دارد یا خیر؟ توضیح داد: چون پیش بینی کم بودن تعداد تیم ها را در این مسابقات داشتیم با فدراسیون دنیای در این زمینه رایزنی لازم را انجام دادیم و فدراسیون دنیای این قول را به ما داده بود که حتی در صورت اعلام آمادگی 3 تیم برای حضور در این مسابقات، مشکلی برای برگزاری نخواهیم داشت. بنابراین تمام تلاشمان بر این است که میزبان خوبی برای نخستین دوره مسابقات قهرمانی آسیا باشیم و با کسب عنوان قهرمانی سهمیه مسابقات دنیای فوتبال هفت نفره را که تنها تیم قهرمان امکان شرکت در قهرمانی دنیا را دارد، کسب کنیم.

الهی نسب درباره علت استقبال ضعیف تیم ها از مسابقات قهرمانی آسیا گفت: متاسفانه به خاطر تحریم بسیاری از تیم ها که اعلام آمادگی نموده بودند، انصراف دادند و همین مساله سبب گردیده تا تیم های زیادی استقبال خوبی از مسابقات قهرمانی آسیا فوتبال هفت نفره نداشته باشند. به هر صورت سعی می کنیم با همین تعداد نیز میزبان خوبی برای نخستین دوره مسابقات قهرمانی آسیا باشیم.

وی همچنین درباره احتمال حضور تیم فوتبال هفت نفره در بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو اعلام نمود: مسوولین کمیته ملی پارالمپیک در حال رایزنی هستند تا امکان حضور تیم فوتبال هفت نفره را در پارالمپیک 2020 توکیو فراهم نمایند. البته قولهایی در این زمینه از سوی ژاپن میزبان بازیهای پارالمپیک داده گردیده و ما امیدوار هستیم فوتبال هفت نفره دوباره پارالمپیکی گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2028

به "رییس انجمن فوتبال هفت نفره: بخاطر تحریمها بسیاری از تیمها به مسابقات آسیایی کیش نمی آیند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس انجمن فوتبال هفت نفره: بخاطر تحریمها بسیاری از تیمها به مسابقات آسیایی کیش نمی آیند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید