پنجعلی: استرس نتیجه، کیفیت داربی را کاهش می دهد

به گزارش مجله سرگرمی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید در داربی بازیکن به خاطر ترس از باخت کیفیت خود را از دست می دهد.

پنجعلی: استرس نتیجه، کیفیت داربی را کاهش می دهد

محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگاران، درباره داربی 88 تهران و تساوی استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر اظهار کرد: خودتان می دانید در داربی فقط گاهی بازی قشنگی از آب درمی آید چون فشار روانی این بازی بالا است و بچه ها در این بازی احساسی بازی می نمایند. به همین دلیل ضریب اشتباهات یعنی پاس های اشتباه و خطاهای بی خود در این بازی زیاد است. مگر اینکه یک گل در اوایل بازی رد و بدل بگردد آن زمان است که می توان به خوب شدن کیفیت دربی امیدوار بود.

او ادامه داد: معمولا استرس نتیجه، کیفیت داربی را کاهش می دهد. بازیکن از باختن می ترسد و کیفیتش از دست می دهد. به همین علت است که ریسک نمی کند و محطاطانه کار را جلو می برد و باعث می گردد تا شاهد موقعیت و صحنه خاصی نباشیم. اتفاقی که در داربی شاهدش بودیم. در داربی بازیکنان معمولا کیفیت اصلی خود را ندارند. دیروز هم ممکن بود گلی در بازی رد و بدل بگردد ولی کیفیت بازی تغییری نمی کند و آدم دیدن بازی لذتی نمی برد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد عملکرد پرسپولیس در داربی گفت: پرسپولیس با شرایطی که دارد خیلی بهتر از استقلال بازی کرد. شما ببینید وقتی یک بازیکن صدمه می خورد کل سیستم کار تحت تاثیر قرار می گیرد. ماهینی وقتی مصدوم شد، تغییر بسیار زیادی در تیم انجام شد و ادامه کار تحت تاثیر مصدومیت این بازیکن جلو رفت.

پنجعلی در پاسخ به این سوال که آیا با این عملکرد پرسپولیس می توان به موفقیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار بود گفت: کار برای ما سخت است. اما اگر ما بتوانیم یک نتیجه مطلوبی را در خانه السد بگیریم در تهران با حمایت هوادران می توانیم نتیجه مورد نظر را بدست آوریم. ما اگر یک بازی بسته در خانه السد ارائه دهیم، در آزادی می توانیم به آن نتیجه ای که می خواهیم برسیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4036

به "پنجعلی: استرس نتیجه، کیفیت داربی را کاهش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجعلی: استرس نتیجه، کیفیت داربی را کاهش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید