تعاریف و اصطلاحات

چت روم (chat room) چیست؟ آشنایی با چندین چت روم فارسی

چت روم (chat room) با توجه به معنی لاتین آن، اتاق گفت و گو یا گپ زدن است. چت راز، ناز چت، چت روم باران و ... از انواع چت روم فارسی هستند.

20 اسفند 1402

راه های عجیب مردم کشور های مختلف برای رسیدن به شادی

مردم کشور های مختلف جهان تعاریف بسیار مختلفی از مفهوم شادی دارند. علاوه بر آن، حتی ممکن است برای کشور های مختلف شادی چیز های کاملاً متضادی باشد.

26 شهریور 1402

پدیده رازآلود و ترسناکی که تایتانیک را به قعر اقیانوس کشاند

سراب ها به فریب دهندگی معروفیت دارند. نمونه کلاسیک واحه در صحرا یا چشم انداز ای از کوه یخ در دریا است که ممکن است کاپیتان تایتانیک را گیج نموده باشد. اما سراب چیست؟ و آیا تصاویری که در جاده های داغ، امتداد بیابان و سطح دریا می رقصند، واقعاً حاصل تخیل هستند...

14 شهریور 1402

تکالیف تازه در برنامه هفتم برای توسعه کتابخوانی طراحی شده است

بیژن نوباوه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ، درباره جریان آنالیز لایحه برنامه هفتم توسعه بیان نمود: لایحه برنامه هفتم توسعه با حساسیت بیشتر و هدف گذاری های تازه تری در مجلس شورای اسلامی درحال آنالیز است. مطالعه مقدار تحقق برنامه های پیشین، نشان می...

18 مرداد 1402

جملات خاص و شگفت انگیز زلاتان ایبراهیموویچ شوخ و مغرور، من فِراری هستم؛ گواردیولا باید فیات می خرید!، جام جهانی بدون من تماشایی نیست

زلاتان : وقتی من را می خرید، فراری می خرید. اگر با فراری رانندگی می کنید، بنزین درجه یک را در باک می ریزید، در بزرگراه می رانید و پا را روی گاز فشار می دهید. گواردیولا با گازوئیل پر شده و در حومه شهر می چرخد. او باید یک فیات می خرید.

19 خرداد 1402

نماینده مجلس: کم کاری مسئولان باعث ورود رهبری به مسمومیت ها شد

عصرایران نوشت: نوری قزلچه گفت: آن هایی که می گویند موضوع را بزرگ نکنید و به آن نپردازید باید بدانند تذکرات رهبری نشان داد موضوع بسیار مهم است.

17 اسفند 1401

7 دلیل خرابی برف پاک کن خودرو

می دانید چند درصد از تصادف های جاده ای به علت عدم دید واضح راننده و خرابی برف پاک کن خودرو اتفاق می افتد؟

26 بهمن 1401

چرا باید اسبها را نعل کنیم؟ تکلیف اسب های وحشی چیست؟

اسب ها یکی از قدیمی ترین و مهم ترین حیوانات برای جابجایی انسان و محصولات کشاورزی در طول قرن ها بوده اند. اسبها، این نمادهای قدرت و سرعت برای ادامه کارشان احتیاج به مراقبت دارند و باید هر چهار تا شش هفته یکبار نعل شوند. اما دلیل این کار چیست؟

13 بهمن 1401

خوراکی هایی که کلسترول را پایین می آورند

به افرادی که میزان کلسترول بد آن ها بالاست معمولا توصیه می گردد از رژیم های کم چربی، کم کلسترول و سرشار از فیبر پیروی نمایند که ثابت شده است باعث کاهش میزان کلسترول می گردد، اما فقط به میزان خیلی کم.

25 دی 1401

سفر کم هزینه ، چه کنیم تا سفری مقرون به صرفه داشته باشیم؟

در سفر و گردشگری همواره توصیه می گردد که به چه مکان هایی برویم چه غذا هایی بخوریم چه چمدانی ببندیم و غیره وغیره اما کمتر توصیه می گردد که چه کارهایی کنیم سفر کم هزینه، سفر مقرون به صرفه و صرفه جویی در هزینه های سفر داشته باشیم تا که پول کمتری را هدر دهیم....

19 دی 1401
تعداد: (3555)