شروع به کار دانشگاه بوعلی سینا همدان به صورت مجازی

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان از شروع برنامه آموزشی این دانشگاه در 16 فروردین اطلاع داد.

شروع به کار دانشگاه بوعلی سینا همدان به صورت مجازی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، یعقوب محمدی فر گفت: با درس افزارهای تهیه شده ادامه تحصیل دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان به صورت مجازی و از راه دور انجام می گردد.

محمدی فر اظهار کرد: با شروع شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه ها، دانشجویان ما هم در روزهای ابتدایی به شهرهای خود بازگشتند و همین موضوع ضریب تماس افراد را با برنامه های آموزشی کاهش داد.

وی اضافه نمود: اساتید دروس خود را در این درس افزار ضبط می نمایند و به صورت مجازی در اختیار دانشجویان قرار می دهند که اطلاعیه هایی برای آگاهی دانشجویان در 6 مرحله در این زمینه صادر شده است.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان اعلام نمود: فرایند آموزش مجازی تا 20 فروردین ادامه دارد و پس از اعلام دستورالعمل های جدید ستاد ملی مقابله با کرونا، این فرایند ادامه می یابد.

محمدی فر گفت: این آمادگی وجود دارد که ترم تحصیلی جاری تا تابستان ادامه پیدا کند و بعضی آزمون ها نیز به صورت مجازی برگزار گردد.

وی اضافه نمود: امکان تعلیق این ترم وجود ندارد. زیرا این تصمیم آسیب جبران ناپذیری را ایجاد می نماید و دانشگاه ها برای جذب دانشجویان و تامین خوابگاه در ترم تحصیلی مهرماه با مشکل روبرو می شوند و در عمل امکان تعلیق وجود ندارد.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: در صورت کنترل کرونا در فصل بهار، می توان آموزش را در فصل تابستان مدیریت کرد و آن را به خاتمه رساند.

محمدی فر گفت: با توجه به اهمیت سلامت مردم، تیمی در دانشکده شیمی مستقر شده که تست الکل را برای تشخیص الکل اتانول و متانول انجام می دهد که مراجعات زیادی را نیز به دنبال داشت و این فرایند ادامه دارد.

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

کنفرانس هکا: مجله خبری و تحلیلی صنایع کشاورزی و تولیدی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 81314

به "شروع به کار دانشگاه بوعلی سینا همدان به صورت مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار دانشگاه بوعلی سینا همدان به صورت مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید