اسنواتک در دانشگاه اصفهان افتتاح شد ، فضایی برای تزریق فناوری های دانش بنیان به صنعت لوازم خانگی

به گزارش مجله سرگرمی، مرکز نوآوری اسنواتک با هدف انتقال فناوری های دانش بنیان و ظرفیت های علمی دانشگاهی به صنعت لوازم خانگی در دانشگاه اصفهان و با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتاح شد.

اسنواتک در دانشگاه اصفهان افتتاح شد ، فضایی برای تزریق فناوری های دانش بنیان به صنعت لوازم خانگی

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری صبح امروز از دستاورد های زیست بوم فناوری و نوآوری اصفهان بازدید کرد.

در این سفر فاز نخست مرکز نوآوری اسنواتک افتتاح شد و قرار است فضایی باشد برای تزریق فناوری های دانش بنیان و ظرفیت های علمی دانشگاهی به صنعت لوازم خانگی. در این مرکز طرح های نوآورانه در حوزه فراوری لوازم خانگی با تکیه بر سبک زندگی ایرانی طراحی می گردد.

ستاری در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در این سفر، ایجاد خانه نوآوری دانشگاه اصفهان را به شکلی جدی پیگیر خواهیم بود، بیان نمود: زیرساخت ها و زمینه برای ایجاد ناحیه نوآوری در دانشگاه اصفهان فراهم شده است. ناحیه ای که ایجاد آن جزء مصوبات سفر قبلی ما به این استان بود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ادامه داد: اصفهان یکی از شهر های پیشرو در اقتصاد دانش بنیان است. وجود شهرک علمی و تحقیقاتی و واحد های متعدد دانش بنیانی در این استان، نشاندهنده عزم جدی مسوولان و مدیران اصفهان برای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری است.

وی همکاری بخش خصوصی و دولتی برای توسعه نوآوری در کشور را ضروری دانست و گفت: استان اصفهان یکی از شهر های پیروز در این زمینه است و به زودی مرکز نوآوری لوازم خانگی با همکاری دانشگاه اصفهان و شرکت اسنوا ایجاد می گردد.

ستاری معتقد است که نتیجه این نوع همکاری ها تزریق نوآوری به صنعت است. اتفاقی که می تواند بلوغ صنایع کشور را در پی داشته باشد. استان اصفهان یکی از شهر های پیشرو در این زمینه است.

فاز نخست مرکز نوآوری لوازم خانگی اسنواتک در 5000 متر مربع از دانشگاه اصفهان افتتاح شد. این مرکز بخش های مختلفی مانند مدرسه اشتغال، بخش تحقیق و توسعه پیشرفته، جایزه اسنوا و بخش حمایت از استارتاپ های دانشگاهی دارد.

از دیگر برنامه های این سفر یک روزه، افتتاح اتاق کشت خوراک دام شرکت احیاگران قلب صنعت آسیا، افتتاح خط فراوری پارچه ملت بلون شرکت صدرا طرح و تجهیز اسپادانا در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و بهره برداری از برج فناوری اندیشه اصفهان است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 148931

به "اسنواتک در دانشگاه اصفهان افتتاح شد ، فضایی برای تزریق فناوری های دانش بنیان به صنعت لوازم خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسنواتک در دانشگاه اصفهان افتتاح شد ، فضایی برای تزریق فناوری های دانش بنیان به صنعت لوازم خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید