اصفهان، کریمی: نمی دانم چرا داور گلم را مردود اظهار داشت، سوت طرفداران سپاهان را نشنیدم

به گزارش مجله سرگرمی، هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: نمی دانم در صحنه ای که گلزنی کردم، چه اتفاقی افتاد که داور آن را مردود بیان کرد.

اصفهان، کریمی: نمی دانم چرا داور گلم را مردود اظهار داشت، سوت طرفداران سپاهان را نشنیدم

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، علی کریمی پس از برد یک بر صفر استقلال در خانه سپاهان گفت: بازی هیجان انگیزی بود و هر دو تیم شانس پیروزی و گلزنی در این دیدار را داشتند، اما تیم ما در دقایق سرانجامی گل رجحان را به ثمر رساند و پیروز شد.

وی درباره گلی که به ثمر رساند، گفت: نمی دانم در آن لحظه چه اتفاقی افتاد که داور گلم را مردود کرد. خدا رو شکر که سه امتیاز را گرفتیم و یک رده در جدول صعود کردیم. امیدوارم سپاهان هم در ادامه لیگ پیروز باشد.

هافبک استقلال درباره رویارویی با تیم سابقش عنوان نمود: در این شهر و تیم بزرگ شدم. در سال هایی که در اصفهان بودم، سعی کردم همه کوششم را برای پیروزیت سپاهان به کار بگیرم. سال جاری هم خدا را شکر سپاهان نسبت به فصل گذشته نتایج بهتری گرفته و امیدوارم پیروز باشد. الان بازیکن استقلال هستم که یکی از تیم های بزرگ آسیا است و کوشش می کنیم این تیم به صندلی واقعی اش برسد.

کریمی درباره سوت طرفداران سپاهان گفت: من هیچ سوتی نشنیدم. در واقع نه بی احترامی شنیدم، نه سوت.

وی درباره وقفه های زیادی در طول این بازی گفت: بازی حساسی بود و این شرایط یک چیز طبیعی است. ضمن اینکه داور هم که 7 دقیقه وقت تلف شده اعلام نمود.

هافبک استقلال درباره شانس قهرمانی این تیم گفت: چهار سال پیش که در سپاهان بودم، از صدر جدول فاصله داشتیم، اما همه دیدارهای سرانجامی را برنده شدیم و تیم های بالای جدول هم امتیاز از دست دادند تا در نهایت قهرمان شویم. سال جاری هم می توانیم امیدوار به چنین شرایطی باشیم.

کریمی در سرانجام گفت: دربی را باختیم. متاسفانه به خاطر وقفه ای که در عید نوروز ایجاد شد، تیم کمی افت کرد، اما در دربی هم شانس داشتیم. سعی کردیم در این مدت ریکاوری کنیم تا به دوران قبل از عید بازگردیم و خوشبختانه 2 بازی مهم و سنگین را برنده شدیم و انشاالله که در ادامه هم بتوانیم امتیازات لازم را در هر دو رقابت کسب کنیم.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19046

به "اصفهان، کریمی: نمی دانم چرا داور گلم را مردود اظهار داشت، سوت طرفداران سپاهان را نشنیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان، کریمی: نمی دانم چرا داور گلم را مردود اظهار داشت، سوت طرفداران سپاهان را نشنیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید