حذف زودهنگام ریکرو زنان ومردان از رقابت های انفرادی کاپ آسیا

به گزارش مجله سرگرمی، در روز سوم از رقابت های تیروکمان کاپ آسیا در بانکوک تایلند، کمانداران ایران در بخش ریکرو انفرادی زنان و مردان با شکست در برابر حریفان خود از راهیابی به مرحله یک هشتم بازماندند.

حذف زودهنگام ریکرو زنان ومردان از رقابت های انفرادی کاپ آسیا

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های تیروکمان کاپ آسیا و در روز سوم از این رقابتها که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، کمانداران ایران در مرحله یک شانزدهم با شکست برابر حریفان خود از راهیابی به مرحله بعد بازماندند.

در مرحله یک شانزدهم از این رقابتها، صادق اشرفی با نتیجه 4 بر 6 برابر کمانداری از بنگلادش بازنده شد، وحید بهدانی با نتیجه 2 بر 6 رقابت را به چین تایپه واگذار کرد، متین سبزی صفر بر 6 برابر اندونزی با شکست روبرو شد، پریسا روحانیان صفر بر 6 به چین تایپه باخت و پارمیدا قاسمی با نتیجه 2 بر 6 برابر هند دیدار را واگذار کرد.

به این ترتیب؛ تمام کمانداران ریکرو در بخش انفرادی زنان و مردان در مرحله یک شانزدهم دیدار را واگذار کردند و از راهیابی به مرحله یک هشتم بازماندند.

در ادامه این رقابت ها و در بخش تیمی، ریکرو بانوان به مصاف تیم ژاپن خواهد رفت، تیم میکس ریکرو به مصاف مالزی می رود و تیم ریکرو مردان برابر تایلند به میدان می رود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 49448

به "حذف زودهنگام ریکرو زنان ومردان از رقابت های انفرادی کاپ آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف زودهنگام ریکرو زنان ومردان از رقابت های انفرادی کاپ آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید