حمله طرفداران بولونیا به اتوبوس طرفداران تورینو

به گزارش مجله سرگرمی، طرفداران تیم فوتبال تورینو مورد حمله تعدادی از طرفداران متعصب بولونیا قرار گرفتند.

حمله طرفداران بولونیا به اتوبوس طرفداران تورینو

به گزارش خبرنگاران ، نشریه کوریره تورینو گزارش داد طرفداران تیم فوتبال تورینو در مسیر خود برای رسیدن به شهر رم به منظور حمایت از تیم محبوب خود در دیدار عصر امروز (شنبه) مقابل لاتزیو در چارچوب هفته نوزدهم سری A ایتالیا مورد حمله تعدادی از طرفداران متعصب تیم بولونیا قرار گرفته اند.

طبق این گزارش، اتوبوس حامل طرفداران تورینو پس از خروج از شهر فلورانس در رستورانی واقع در اتوبان A1 توقفی کوتاه کرد تا پس از استراحتی کوتاه مدت به حرکت خود ادامه دهند اما توسط طرفداران دوآتشه بولونیا غافلگیر شدند.

طرفداران بولونیا نیز خود در مسیر رفتن به شهر ناپل برای حمایت از تیم خود در بازی خارج از خانه مقابل ناپولی بودند که با طرفداران تورینو برخورد کردند و چند شیشه اتوبوس حامل طرفداران تورینو را شکستند.

نشریه کوریره تورینو اشاره نمود که طرفداران تورینو پیش از رسیدن پلیس موفق شدند از دست طرفداران بولونیا فرار نمایند و به سفر خود با قرار دادن کارتن های مقوایی به جای شیشه های شکسته ادامه دادند.

این اتفاق در حالی افتاد که پس از بازی چهارشنبه شب بین تیم های اینتر و ناپولی در رقابت های سری A ایتالیا، چهار نفر در نتیجه چاقو خوردن زخمی شدند و یک نفر هم توسط خودروی ون زیر گرفته شد و جانش را از دست داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9282

به "حمله طرفداران بولونیا به اتوبوس طرفداران تورینو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله طرفداران بولونیا به اتوبوس طرفداران تورینو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید