دین محمدی: استقلال برای برد در دربی باید مشکل خط حمله اش را رفع کند، تبریزی در خط حمله تنهاست

به گزارش مجله سرگرمی، هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است که آبی پوشان برای پیروزی در دربی تهران باید مسائل موجود در خط حمله شان را رفع نمایند.

دین محمدی: استقلال برای برد در دربی باید مشکل خط حمله اش را رفع کند، تبریزی در خط حمله تنهاست

سیروس دین محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد دربی روز پنجشنبه و شرایط استقلال در آستانه آن بازی گفت: استقلال بعد از شکست برابر السد و تساوی برابر نساجی، حالا احتیاج مبرمی به پیروزی در دربی تهران دارد تا شرایط خود را تغییر داده و به روزهای خوبش نزدیک گردد. البته استقلال در بازی با نساجی نمایش پرقدرتی نداشت و نتوانست به خوبی موقعیت گل ایجاد کند. اگر چنین شرایطی در بازی با پرسپولیس هم وجود داشته باشد قطعاً کار استقلال سخت خواهد بود. نگاهی به دربی های پایتخت با قضاوت علیرضا فغانی

وی در پاسخ به این پرسش که استقلال چقدر برای برد در دربی شانس دارد، توضیح داد: استقلال تیم کوچکی نیست و بازیکنان خوبی هم دارد، ولی این تیم برای برد در دربی باید مشکل خط حمله اش را رفع کند. در بازی های اخیر دیدیم که مرتضی تبریزی در خط حمله تنهاست و شاید فقط روح الله باقری در محوطه جریمه به تبریزی یاری می نماید. استقلال باید با نفرات بیشتری حمله کند تا شانس گل زدن داشته باشد. اگر استقلال در دربی موقعیت ایجاد نکند، طبیعتاً نمی تواند به برد امیدوار باشد.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال تهران در پایان گفت: من استقلال را دوست دارم و نمی خواهم الان انتقادی کنم که تیم با مشکل روبرو گردد. همه ما حامی استقلال هستیم و امیدوارم که استقلال با برد در دربی هوادارانش را خوشحال کند. فقط امیدوارم استقلال از لحاظ بازی تهاجمی و ایجاد موقعیت گل، شرایط خوبی در زمین مسابقه داشته باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3881

به "دین محمدی: استقلال برای برد در دربی باید مشکل خط حمله اش را رفع کند، تبریزی در خط حمله تنهاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دین محمدی: استقلال برای برد در دربی باید مشکل خط حمله اش را رفع کند، تبریزی در خط حمله تنهاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید