فکری: جایگاهمان را با کسب پیروزی برابر فولاد سر و سامان می دهیم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: امیدوارم 3 امتیاز بازی با تیم فولاد را بگیریم تا صندلی خود را در جدول رده بندی سر و سامان بدهیم.

فکری: جایگاهمان را با کسب پیروزی برابر فولاد سر و سامان می دهیم

به گزارش ، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری قبل از بازی این تیم برابر تیم فولاد خوزستان اظهار کرد: ابتدا از بازیکنان تیم خود تشکر می کنم که با تمام وجود بازی می نمایند. بازی های لیگ برتر این روز ها سنگین و با فاصله کم برگزار می گردد. با توجه به اینکه بازیکنان زیادی به علت مصدومیت نداریم، اما امیدوارم بتوانیم در چند بازی پیش رو امتیازات لازم را بگیریم و صندلی تیم را محکم تر کنیم.

او ادامه داد: امیدوارم در بازی فردا بازنده نباشیم و 3 امتیاز بازی را بگیریم و صندلی خودمان را در جدول رده بندی سر و سامان بدهیم، نگرانی درباره سنگینی بازی ها و فاصله کم ملاقات ها داریم، چرا که تعدادی از بازیکنان ما آسیب دیده اند.

فکری درباره ارزیابی اش از نتایج 5 بازی قبل تیم نساجی مازندران گفت: به هر حال قبل از اینکه من به عنوان سرمربی تیم نساجی مازندران باشم این تیم یکی از شانس های سقوط بود، اما خوشبختانه اکنون با کوشش دوستان صندلی خوبی در جدول رده بندی داریم و باید بدانیم وقتی از استقلال و نفت آبادن تساوی می گیریم، یعنی تیم خوب عمل نموده است.

سرمربی تیم نساجی اعلام کرد: البته باید قبول کنیم که توقع ها بالا رفته است. به هر حال بازیکنان ما خوب بازی می نمایند و از 3 تساوی اخیر 2 بازی در خانه و یک ملاقات خارج از خانه بوده و این موضوع نشان می دهد که تیم ما افت ننموده است. ما برابر تیم های بزرگی همانند استقلال و نفت آبادان مساوی کردیم و از بازیکنان تشکر می کنم و امیدواریم در 5 بازی به جامانده بازنده نباشیم و بتوانیم امتیاز لازم را بگیریم.

فکری درباره اینکه تیم فولاد با تاکتیک بسته بازی می نماید، گفت: از شانس خوب یا بد من است از زمانی که به نساجی آمدم 10 بازی برابر تیم های مدعی قهرمانی و کسب سهیمه داشتیم. به هر حال بازی ماشین سازی و ذوب آهن در واقع بازی با تیم های بود که خطر سقوط را احساس می کردند. علاوه بر این فولاد یکی از تیم های خوب و مدعی دریافت سهمیه است، به همین دلیل کار ما را سخت می نماید.

سرمربی نساجی مازندران در خاتمه درباره اینکه بعد از حضور شما 4 بازیکن امید ها به تیم اضافه شدند، اما در بازی شاهد استفاده از بازیکن جوانان نبودیم، گفت: به هر حال 4 بازیکن از سه شنبه هفته گذشته اضافه شدند و خیلی از کار های تاکتیکی و فنی زمان می خواهد تا متوجه کار بشوند و در بازی های حساس اگر از جوانان استفاده کنیم شاید آن ها را از دست بدهیم، البته مشخص قربانی و امیرخانی در ترکیب 20 نفره تیم در بازی قبلی بودند و بازیکنانی مثل ناصر رضایی، خطیر و شیرخانی در ملاقات های قبلی از آن ها استفاده کردیم و امیدواریم در بازی های آینده از آن ها استفاده کنیم.

او درباره بازی فردا با توجه به مصدومیت 2 بازیکن این تیم اظهار کرد: علی شجاعی به بازی فردا نمی رسد، اما درباره میری باید ببینم شرایط چگونه می گردد. با توجه به اینکه تیم شکل و شخصیت خوبی گرفته از سایر بازیکنان به جای مصدومان استفاده می کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 102570

به "فکری: جایگاهمان را با کسب پیروزی برابر فولاد سر و سامان می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: جایگاهمان را با کسب پیروزی برابر فولاد سر و سامان می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید