لولا داسیلوا خواهان اتحاد برزیل در مقابل فاشیسم شد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس جمهور سابق و محبوس برزیل از دموکرات ها خواست تا اختلافات خود را کنار گذاشته و به خاطر شکست ماجرای فاشیستی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری که روز یکشنبه برگزار می گردد با یکدیگر اتحاد داشته باشند.

لولا داسیلوا خواهان اتحاد برزیل در مقابل فاشیسم شد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری فرانسه، لوئیس ایناسیو لولا داسیلوا، رئیس جمهور سابق و محبوس برزیل از دموکرات ها خواست تا اختلافات خود را کنار بگذارند و در برابر این جریان فاشیستی در انتخابات روز یکشنبه متحد شوند.

ژایر بولسونارو، نامزد جناح راست به نظر می رسد که فرناندو حداد نامزد حزب کارگر به رهبری لولا را در انتخابات دو ساعته روز یکشنبه شکست خواهد داد.

لولا اضافه کرد: ما با وجود تهدید یک مانع بزرگ برای کشور، برای دموکراسی و برای مردم رنج دیده به سرانجام روند انتخابات نزدیک شده ایم.

وی اضافه کرد: الان زمان آن رسیده تا مردم متحد شده و دموکرات ها از نامزدی فرناندو حداد در این انتخابات حمایت نمایند.

لولا مردی بود که می توانست حزب کارگر را در مقابل بولسونارو رهبری نموده و به احتمال زیاد پیروز گردد اما حکم حبس 12 ساله اش به اتهام فساد که از آوریل امسال میلادی اجرا شده مانع این اقدام شد.

لولا از سال 2003 تا 2010 میلادی رهبری برزیل را در اختیار داشت و بسیاری از مردم این کشور همچنان او را تحسین نموده اما بسیاری دیگر نیز مخالف وی هستند.

لولا از مخالفان سیاسی خواست تا اختلافات شان را کنار گذاشته و به جلوگیری از رسیدن بولسونارو به ریاست جمهوری یاری نمایند.

وی اضافه کرد: اگر اختلافاتی در بین ما وجود دارد ما باید به وسیله مذاکره آنها را حل کنیم. ما نمی توانیم اجازه دهیم یاس و ناامیدی برزیل را به سمت یک جریان فاشیستی راهنمایی کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5253

به "لولا داسیلوا خواهان اتحاد برزیل در مقابل فاشیسم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لولا داسیلوا خواهان اتحاد برزیل در مقابل فاشیسم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید