پویش دانشجوییبابای مهربانم به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر برگزار می شود

به گزارش مجله سرگرمی، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به مناسبت میلاد خجسته امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر و در راستای اهداف فرهنگی و مذهبی این مجموعه، پویش بابای مهربانم را در سایت لبیک برگزار می کند.

پویش دانشجوییبابای مهربانم به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر برگزار می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران،، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به مناسبت میلاد خجسته امیرالمومنین علی (علیه السلام) و روز پدر و در راستای اهداف فرهنگی و مذهبی این مجموعه، پویش بابای مهربانم را در سایت لبیک برگزار می نماید.

علاقمندان با شماره گیری کد رایگان دستوری #25425*6655* می توانند در پویش بابای مهربانم شرکت نموده و با ارسال یک عکس از پدر خود و دریافت قالب تبریکی این پویش و قرار دادن آن به عنوان عکس پروفایل خود در شبکه های اجتماعی سروش، ایتا، تلگرام و اینستاگرام، علاوه بر شرکت در طرح، روز پدر را نیز اینگونه به پدر خود تبریک بگویند.

ویژه نامه میلاد با سعادت امام علی (ع) و مسابقه نیز از دیگر بخش های این طرح است که با شماره گیری کد دستوری مذکور قابل دریافت خواهد بود.

گفتنی است؛ این طرح از روز پنج شنبه 15 اسفندماه همزمان با میلاد فرخنده امام جواد (علیه السلام) آغاز و تا روز یک شنبه 18 اسفندماه ولادت با سعادت امیرالمومنین علی (علیه السلام) ادامه خواهد داشت.

در نهایت از میان شرکت کنندگان در طرح روز یک شنبه 19 اسفندماه قرعه کشی و به برگزیدگان به قید قرعه، نگین انگشتری حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) و کارت هدیه تعلق خواهد گرفت.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 74621

به "پویش دانشجوییبابای مهربانم به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش دانشجوییبابای مهربانم به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید