پین زمان داری که برای یادآوری یادداشت ها روشن می گردد!

به گزارش مجله سرگرمی، یادداشت زمان دار توسط مبتکری به نام کیم سونگ مین ارائه شده است. جایزه نقطه قرمز برای این طراحی مفهومی به وی اعطا شده است.

پین زمان داری که برای یادآوری یادداشت ها روشن می گردد!

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که سرتان خیلی شلوغ گردد و برایاینکه کارهایتان را به یاد داشته باشید همه آن ها را به صورت یادداشت هایی کوچک برروی دیوار و یا پانل نصب کنید؟ اما معمولا اشکال کار اینجاست که یادداشت ها وقتیزیاد می شوند پراکنده می گردند و مدیریت آن ها سخت است. ممکن است قرار دیدار،خرید ها و یا کار هایی که قرار است انجام دهید را فراموش کنید و بعد از اینکهیادداشت مربوط به آن را می بینید دیگر دیر شده باشد و نتوان کاری کرد. اما نگراننباشید با Light-Up Memo Note Timer Pins دیگر این اتفاق نخواهدافتاد. pin کردن یادداشت ها با اینوسیله جالب زمان یادداشت ها را به شما هشدار می دهد.

یادداشت ها را به تخته های چوب پنبه ای با استفاده از Light-Up Memo Note Timer Pins متصل کنید و آن ها را بدون نگرانی رها کنید.این تکنولوژی جالب و کاربردی دارای یک تایمر (زمان سنج) اتوماتیک بوده و می توانیدآن را روی هر زمانی که می خواهید تنظیمنمایید. تایمر به طور اتوماتیک عمل کرده و در زمان مقرر پین روی یادداشت را روشن می نماید.فقط کافیست به تخته نگاهی بیندازید و یادداشت هایی که روشن شده اند را آنالیز کنید.به این ترتیب هیچ کدام از برنامه هایتان را از دست نمی دهید و همه کار هایتان رابا نظم معینی انجام می دهید. بنابراین مدیریت برنامه ها و کار های خود را به Light-Up Memo Note Timer Pins بسپارید. این اختراع مبتکرانه بسیار موردتوجه افراد پر مشغله قرار خواهد گرفت. یادداشتی که روشن می گردد نوشته ها را به شمایادآوری می نماید و متوجه می شوید که مهلت شما برای آن رو به اتمام است. این پین هارا بار ها و بار ها می توانید تنظیم کرده و بهره ببرید. این تکنولوژی جدیدواقعا زیبا و منحصر به فرد است. در حالت معمول وقتی آن را متصل می کنید همچون یکپین معمولی است ولی وقتی که روشن می گردد تمایز آن تعیین می گردد.

این ایده فوق العاده توسط مبتکری به نام کیم سونگ مین ارائه شده است. جایزه نقطه قرمز ( (Red Dot Awardبه خاطر این ایده به کیم سونگ مین اعطا شده است. جایزه نقطه قرمز برایبهترین مفهوم طراحی است و به کسانی که بهترین طراحی مفهومی را ارائه دهند اعطا می گردد.کیم سونگ مین می خواهد هر چه زودتر و در اسرع وقت این محصول بی نظیر را به بازار عرضهکند. درست است که این ایده در حال حاضر فقطیک طراحی مفهومی است؛ ولی پتانسیل زیادی را در بردارد و می گردد به خوبی روی آنسرمایه گذاری کرد. این یک مفهوم مربوط به اینده است که قطعا به یک یاری عظیم برایگروه مدیریت پروژه در سراسر دنیا تبدیل خواهد شد. این تکنولوژی یک ایده عالی و یک طرحاجرایی عظیم است.

ترجمه: مجله اینترنتی خبرنگاران

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: setare.com
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 80040

به "پین زمان داری که برای یادآوری یادداشت ها روشن می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پین زمان داری که برای یادآوری یادداشت ها روشن می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید