چرا باشگاه و وزارت خبر مدیرعاملی سعادتمند را پوشش ندادند؟

به گزارش مجله سرگرمی، سعادتمند در حالی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال انتخاب شد که این خبر از سوی باشگاه استقلال و وزارت ورزش پوشش داده نشد.

چرا باشگاه و وزارت خبر مدیرعاملی سعادتمند را پوشش ندادند؟

به گزارش ، عصر امروز در حالی احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال انتخاب شد که برخلاف انتظار این خبر نه تنها توسط باشگاه استقلال، بلکه از سوی وزارت ورزش هم پوشش خبری داده نشد. بعد از آن نیز رئیس هیئت مدیره استقلال از سمت خود استعفا نموده و حتی زمزمه های قطع همکاری موسوی هم شنیده شد.

اما داستان از چه قرار بود و چرا درست در روزی که فرهاد مجیدی بعد از خلیل زاده از موسوی حمایت نموده و سرمربی آبی پوشان، مدیران جوان و ناکارآمد را مورد انتقاد قرار داد، خبر مدیریت سعادتمند منتشر شد. البته از قبل اعلام شده بود در جلسه غیر علنی امروز مدیر آبی ها انتخاب شده و از سعادتمند به عنوان گزینه اصلی نیز نام برده شده بود و شاید مجیدی که از این موضوع مطلع شده بود، قصد داشت به نوعی جلوی تحقق آن را بگیرد.

با این حال امروز ابتدا حجت نظری عضو جدید هیئت مدیره استقلال به دفتر نیکبین، از افراد نزدیک به وزیر ورزش دعوت شده و در آنجا از انتخاب سعادتمند مطلع شده و این در حالیست که نظری در واکنش به این مسئله خاطرنشان کرد باید این انتخاب در حضور خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال انجام گردد تا به نوعی به غیرقانونی بودن صورتجلسه و فرایند انتخاب سعادتمند انتقاد نموده باشد.

در ادامه نظری در جلسه دیگری با حضور سعادتمند و منزوی ابتدا سعی کرد آن ها را هم از امضای صورتجلسه انتخاب سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال منصرف کند، اما تماس مدیر جدید با نیکبین ورق را برگردانده و در نهایت صورتجلسه توسط هر 3 عضو در غیاب خلیل زاده امضا شد، البته با این پیش شرط که تا زمان انتها قرنطینه رئیس هیئت مدیره آبی ها و بازگشت کامل سلامتی وی یعنی تا حدود یک هفته دیگر خبری از این موضوع به بیرون درز پیدا نکند و به همین دلیل نیز کانال باشگاه استقلال و سایت رسمی وزارت ورزش نیز آن را اعلام نکردند.

در نهایت، اما این خبر رسانه ای شده و موجبات دلخوری خلیل زاده را پیش آورد و او در تماسی با مسئولان وزارت ورزش و شخص وزیر خاطرنشان کرد که جلسه امروز در غیاب وی و با حضور فقط 2 عضو رسمی هیات رییسه (با توجه به استعفای چندباره کامران منزوی و عدم مشخص تکلیف در مورد آن) برگزار شده و حتی از لحاظ تعداد نفرات نیز این جلسه برای انتخاب مدیرعامل و سایر تصمیمات رسمیت نداشته است.

در نهایت نیز این طور عنوان می گردد که اگر این انتخاب به صورت رسمی اعلام گردد، باعث استعفای خلیل زاده از سمتش خواهد شد که وزیر از او خواست برای آرام شدن اوضاع فقط یک هفته دیگر صبر نموده و در مورد تحولات اخیر نیز سکوت پیشه کند.

با این حال خلیل زاده که طی این مدت زحمات زیاد و هزینه های گزافی را برای استقلال متحمل شده بعضی رسانه ها را از تصمیم ابتدایی خود مطلع می نماید. البته خبر دیگری نیز در مورد انصراف موسوی از بازگشت وی به استقلال و عدم پذیرش درخواست سرمربی این تیم نیز منتشر شده بود که گفتنیست تا این لحظه موسوی دیگر عضو مستعفی استقلال در این خصوص هیچ تصمیم خاصی را اتخاذ ننموده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 80490

به "چرا باشگاه و وزارت خبر مدیرعاملی سعادتمند را پوشش ندادند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باشگاه و وزارت خبر مدیرعاملی سعادتمند را پوشش ندادند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید