کمبودی در تأمین کالاهای اساسی در قم وجود ندارد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مهرداد غضنفری ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار که در تالار امام رضا(ع) فرمانداری قم برگزار گردید، گفت: ما مکلفیم حقوق مصرف کننده و فراوری کننده و توزیع کننده را بپردازیم.

کمبودی در تأمین کالاهای اساسی در قم وجود ندارد

وی اضافه نمود: درخصوص روغن که در میان مردم عنوان می شد در بازار کمبود هست درحالی که فراوری کننده می گوید کمبود نداریم و توزیع کننده نیز مسئله ای ندارد و مسئول تأمین نیز می گوید کمبودی نداریم حال ما نمی دانیم مشکل اصلی از کجاست.

معاون استاندار قم بیان داشت: ما وظیفه داریم با گرانفروشی برخورد کنیم و موردی مشاهده گردد پیگیری می کنیم و اگر کارخانه ای محصولی را گران می دهد ما با آن برخورد می کنیم.

وی مطرح نمود: چرا ما خودمان برای خود مشکل ایجاد می کنیم. خواهش می کنم دیگر بحثی درباره روغن نگردد: ما با گرانفروشان برخورد می کنیم.

غضنفری توضیح داد: ما در تأمین کالاهای اساسی از اساس مسئله ای نداریم و نباید مشکل زایی کنیم بلکه به دنبال مشکل زدایی باشیم.

وی ادامه داد: جهاد کشاورزی عدد و رقم کالاها را به ما عنوان کند تا ما هرگونه مغایرت در قیمت عرضه کالا را به مرکز اطلاع دهیم شاید اثر کند.

معاون استانداری قم اضافه نمود: ما باید قیمت کالاها را به مردم اطلاع دهیم زیرا در عرضه بیشتر از بخش های دیگر حساسیت وجود دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5166

به "کمبودی در تأمین کالاهای اساسی در قم وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبودی در تأمین کالاهای اساسی در قم وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید