Re:Style 2020 گالکشن مُد هیوندای از اسقاطی قطعات خودرو

به گزارش مجله سرگرمی، طراحی و فراوری جواهرات و پوشاک با قطعات خودروهای اسقاطی هیوندای

شاید طراحی این محصولات خیلی به سلیقه مد و پوشاک ما ایرانی ها نزدیک نباشد ولی نکته جالب از هدف هیوندای از فراوری این محصولات بازیافی تشویق همۀ صنایع به همکاری با یکدیگر به منظور پیدا کردن راهی برای فراوری محصولات پایدار است.

Re:Style 2020 گالکشن مُد هیوندای از اسقاطی قطعات خودرو

با رشته طراحی مد و لباس آشنا شویم

به تازگیهیوندای یکی از کمپانی­ های­ معروف خودروسازی از کلکسیون جدیدی به نام Re:Style 2020 رونمایی نموده است. موضوع جالب این است که تمام محصولات موجود در این کلکسیون از مواد قابل بازیافت خودروهای اسقاط شده و اوراقی فراوری شده­ اند.

امروزه تعداد زیادی از کمپانی­ های خودروسازی مشغول به فراوری البسه و پوشاک هستند. اما تا به امروز خلاقیت چشمگیری از آنها ندیده ایم. بیشتر خودروسازان خود را محدود به طراحی و فراوری پیراهن و یا تیشرت هایی با لوگوی خودروسازی نموده­اند. اما هیوندای در این عرصه خلاقانه عمل کرد و چندین محصول کاربردی از مواد بازیافتی قطعات خودروهای اسقاطی طراحی کرد و آنها را در کلکسیون جدید خود با نام Re:Style 2020 به همگان معرفی کرد.

هیوندای به منظور فراوری محصولات خوب و کاربردی با بعضی از کمپانی­­ های مد و لباس که نام­ های تجاری آنها در جهان پرآوازه است همکاری نموده است. برندهایی مانند E.L.V. ، Public School ، Alighieri، DENIM ، Richard Quinn ، Rosie Assoulin و pushBUTTON این خودروساز کره ای را در به اجرا درآوردن ایده های نو و بکر در تهیۀ این کلکسیون یاری نموده ­اند و در یافتن راه­ های پایدار در فراوری محصولات نقش بسزایی داشته اند. در این لینک میتوانید محصولات این کالکشن از برند هیوندای را خریداری کنید.

طراحی لباس با چرم­ های جایگاه در خودروهای اسقاطی هیوندای

قیمت لباس در تصویر بالا : € 600.00 یورو

قیمت لباس زنانه در تصویر بالا : € 1315.00 یورو

به عنوان مثال برند Alighieri با کمربندهای ایمنی، شیشه و فوم خودروها، گردنبند و شال گردن تهیه نموده است. یا برند دِنیم به یاری چرم ­های سالم و به جامانده از فراوری و یا جایگاه و پوشش خودروهای اوراقی ، لباس بلند طراحی و تهیه نموده ­اند.

طراحی محصولات کاربردی با تجهیزات و قطعات خودرو

برندهای دیگر به یاری پارچه ­های بازیافتی به کار رفته در کیسه­ های هوای خودروهای اسقاطی ، لباس و جواهرات تهیه نموده اند. همچنین از فوم و پارچه­ های کفپوش خودرو، کیف فوق العاده شیکی طراحی نموده ­اند.

طراحی کیف با کف پوش ماشین اسقاطی هیوندای

قیمت کیف : € 440.00 یورو

محصولات موجود در این کلکسیون از سیزدهم اکتبر در دسترس عموم نهاده شد و آنها را به صورت آنلاین می­فروشند.

171 کتاب طراحی مد ، لباس و جواهرات در ایران

طراحی جواهرات با شیشۀ ماشین های اوراقی

درست است که این محصولات مورد پسند همه نیست اما هدف و نیت هیوندای از فراوری چنین محصولاتی، تشویق کردن همۀ صنایع به همکاری با یکدیگر به منظور پیدا کردن راهی برای فراوری محصولات پایدار بوده است . با این اقدام هیوندای به جهان ثابت کرد که از مواد بازیافتی مثل کیسه­ های هوا، چرم و شیشه به کار رفته در خودروهای اوراقی می­توان استفاده های متفاوتی داشت و بار دیگر از آنها در صنایع مختلف بهره برد.

منبع: motorbox.com

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: لوکس تهران
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 129632

به "Re:Style 2020 گالکشن مُد هیوندای از اسقاطی قطعات خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Re:Style 2020 گالکشن مُد هیوندای از اسقاطی قطعات خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید