بهداد سلیمی: به احترام طرفداران پرسپولیس از حقوقم در این باشگاه گذشتم

به گزارش مجله سرگرمی، قهرمان وزنه برداری المپیک و دنیا می گوید با گذشت پنج سال از قراردادش با پرسپولیس، بخشی از قراردادش را به احترام طرفداران این تیم نگرفته است.

بهداد سلیمی: به احترام طرفداران پرسپولیس از حقوقم در این باشگاه گذشتم

به گزارش خبرنگاران، بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری المپیک و دنیا که برای حمایت از نساجی به استادیوم آزادی آمده بود، درباره شکست دو بر صفر تیم محبوبش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس یکی از قدرت های خوب آسیاست و از تیم هایی است که شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

قهرمان بازی های آسیایی 2018 جاکارتا با اشاره به بدشانسی یاران جواد نکونام در این دیدار اضافه نمود: نساجی می توانست حداقل یک امتیاز کسب کند اما اشکالی ندارد چراکه همه بازیکنان تمام کوشش خود را به کار بردند.

بهداد سلیمی در دوران مدیریت رویانیان در پرسپولیس عضو تیم وزنه برداری این باشگاه شد و با حواشی مختلفی از سرخپوشان جدا شد. او در پاسخ به این سوال که پس از گذشت پنج سال از آن دوران توانسته مبلغ قراردادش را از پرسپولیس دریافت کند، اعلام کرد: من زمان آقای رویانیان قراردادی با پرسپولیس داشتم که مبلغی از حقوقم باقی ماند اما به احترام طرفداران پرسپولیس پیگیر آن نشدم البته این پول ها اصلا مهم نیست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3061

به "بهداد سلیمی: به احترام طرفداران پرسپولیس از حقوقم در این باشگاه گذشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهداد سلیمی: به احترام طرفداران پرسپولیس از حقوقم در این باشگاه گذشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید