مهدی: امیدوارم تا پایان هفته تاریخ آغاز لیگ را اعلام کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: فقط می توانم امیدواری ام را به این شکل اعلام کنم که طی این هفته زمان احتمالی آغاز رقابت ها لیگ برتر را معین کنیم.

مهدی: امیدوارم تا پایان هفته تاریخ آغاز لیگ را اعلام کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال درخصوص جلسه ای که امروز در ستاد مبارزه با کرونا برگزار شده است گفت: حدس هایی درخصوص تاریخ برگزاری رقابت های ورزشی به وجود آمده بود و به همراه روسای چند فدراسیون ورزشی راهی این ستاد شدیم. عزیزان حاصر در این جلسه به خوبی با ما همراهی کردند. به هر حال دغدغه هایی نیز بابت شیوع ویروس برای آن ها وجود داشت.

مهدی ادامه داد: سعی کردیم با این عزیزان تعامل لازم را داشته باشیم و به جمع بندی برسیم. نهایتا قرار شد، مهرزاد خلیلیان، رئیس ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، تصمیم نهایی را بگیرد.

او گفت: بازخوردی که ازاین جلسه گرفتم، فرایند مثبتی داشت و به ادامه رقابت ها امیدوار شدیم. خوشبختانه آمار و ارقام از کنترل ویروس حکایت دارد و ما هم تضمین هایی را به این عزیزان در جلسه دادیم. مثلا ضدعفونی و پلمپ کردن رختکن ها، جلوگیری از ورود افراد اضافی به همراه تیم ها به ورزشگاه، نهایت تلاش برای فاصله گذاری و... بخشی از تضمین های ما بود. کادر پزشکی تیم ها هم در زمانی که به تیم ها اجازه تمرین داده می شود، هر روز موارد لازم را رصد کنند و تست های اولیه مثل تب سنجی را داشته باشند.

مهدی افزود: اگر این اتفاق ها رخ بدهد من فکر میکنم پس از 20 روز می توانیم رقابت ها را آغاز کنیم. همچینن باید کلیه پروتکل های ستاد ملی مبارزه با کرونا را هم باید رعایت کنیم. سعی می کنیم تا همه مواردی که به ما گفته می شود را رعایت کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: امروز شنیدم کره جنوبی اقدامات جدیدی را برای آغاز رقابت های ورزشی درنظر دارد و مسائلی مثل زمان استراحت برای نوشیدن آب را لحاظ می کند. تا از خشک شدن گلو بازیکنان جلوگیری شود. امروز هم شنیدیم که قرار است تعداد تعویض ها بیشتر شود. ما هیچ کار خوبی را رد نمی کنیم.

او درخصوص تاریخ احتمالی رقابت های لیگ برتر گفت: فقط می توانم امیدواری ام را به این شکل اعلام کنم که طی این هفته زمان احتمالی رقابت ها لیگ برتر را مشخص کنیم. باتوجه به آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ 15 مرداد، ما به دنبال این هستیم که لیگ را پیش از آن به اتمام برسانیم.

rezaruigari.ir: مجله رویگری، مجله سینما و هنر هفتم

mfiroozi.ir: مجله فیروزی، مجله خبری تحلیلی

silverseven.ir: سیلور 7 | مجله فناوری های رایانه ای، علوم کامپیوتری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 87246

به "مهدی: امیدوارم تا پایان هفته تاریخ آغاز لیگ را اعلام کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: امیدوارم تا پایان هفته تاریخ آغاز لیگ را اعلام کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید