آیا آنقدرها که تصور می کنید در کارتان پیروز هستید؟

به گزارش مجله سرگرمی، بسیاری از ما خودمان در شغلی که داریم چیره دست و پیروز می دانیم اما گاهی رکود و در جا زدن با پیروزیت اشتباه گرفته می شود. این پیروزیت پوشالی زمانی خودش را نشان می دهد که درخواستتان برای افزایش حقوق یا ارتقای شغلی با بن بست روبرو می شود. دیروز به نشانه هایی پرداختیم که نشان می دهد بیش از آنچه تصویر می کنید پیروز هستید و امروز سراغ علائمی می رویم که مشخص می کند آنقدرها که فکرش را می کردید، پیروز نیستید.

آیا آنقدرها که تصور می کنید در کارتان پیروز هستید؟
1. حداقل انتظارات را برآورده می کنید

اگر تصور می کنید انجام کارها در سطح حداقل برای دست یافتن به اعتبار و ارتقای شغلی کافی است باید بدانید که در اشتباه هستید. همانطور که استفانی براوو، متخصص مشاغل می گوید دوره ای که فقط ارشدیت برای دستیابی به اعتبار کافی بود گذشته و حالا فرادریافت مهارت های جدید، ارائه ایده های نوآورانه و رهبری پروژه های چشمگیر می تواند شما را در چشم همکاران، مدیر و دیگران فردی پیروز جلوه دهد.

2. به اهداف نمی رسید

همه در کارشان اهدافی دارند که یا از سوی مدیریت مشخص شده و یا خود فرد آنرا ترسیم کرده است. اگر در رسیدن به اهداف ناکام مانده اید، وقتش رسیده دست به کار شده و خودتان را به سطحی بالاتر بکشانید. از نظر براوو بهترین راه برای اینکه خود را از نظر پیروزیت شغلی محک بزنید، بررسی این است که آیا در پروژه ها و ماموریت های کاری به اهداف رسیده اید یا خیر.

3. همیشه به راهنمایی نیاز دارید

اگر برای انجام دادن وظایف کاری همیشه منتظر راهنمایی، توصیه و تذکر از طرف رییس هستید پس یک جاری کار می لنگد و آنقدرها که فکر می کنید در کارتان خوب نیستید.

4. گارد دفاعی دارید

هیچ کس کامل نیست و همیشه جا برای رشد وجود دارد. اگر به جای گوش دادن به نقدها سازنده در مقابل آنها جبهه می گیرد، در کارتان شک کنید. رفتن به لاک دفاعی، نادیدن دریافت بازخوردها و ماست مالی کردن مسائل نشان می دهند که علاقه ای به ارتقا، پیشرفت و بهبود مهارت ها ندارید و در سطحی که هستید باقی خواهید ماند.

5. به کارتان علاقه ندارید

از نظر باستفانی براوو شغلتان باید نقاط قوت و توانایی هایتان را به نمایش بگذارد اما اگر علاقه ای به کارتان نداشته باشید، تلاشی هم که صرف آن می کنید، چندان مثمر ثمر نخواهد بود. اشتغال شما در این کار مثال همان خشت کجی است که از روز اول گذاشته شده و بهتر است به جای دو چندان کردن تقلاها، شانستان را در زمینه ای که به آن علاقه دارید محک بزنید. اگر کسی هم علیرغم صرف زمان، تلاش و هزینه فراوان در شغلش به پیروزیت چندانی دست پیدا نکرده، وقت آن رسیده از خود بپرسد آیا اصلا به این شغل علاقه دارد یا خیر.

منبع : دیجیاتو

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: آی تابناک
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 102339

به "آیا آنقدرها که تصور می کنید در کارتان پیروز هستید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا آنقدرها که تصور می کنید در کارتان پیروز هستید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید